پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 فروردین 1399 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 72728

در بیانیه اصناف اعلام شد/ تداوم تعطیلی صنوف غیرضروری کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع‌ ثانوی

اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه اتحادیه های صنفی و بازرسی و نظارت بر اصناف استان از تمامی بازاریان و اصناف استان خواستند که تا اطلاع ثانوی به تعطیلی صنف خود ادامه دهند.

صدای جنوب:

اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه اتحادیه های صنفی و بازرسی و نظارت بر اصناف استان از تمامی بازاریان و اصناف استان خواستند که تا اطلاع ثانوی به تعطیلی صنف خود ادامه دهند.

در متن پیام و بیانیه اتاق اصناف یاسوج در خصوص ادامه تعطیلی اصناف آمده است: بازاریان و اصناف تا اطلاع ثانوی به تعطیلی صنف خود ادامه دهند تا در هفته آینده با نشست شورای تامین و کارگروه بهداشت و سلامت استان زمان اعلام بازگشایی مشخص شود که چه واحدهایی بازگشایی و چه واحدهایی تعطیل بمانند و شهروندان نیز موج“پویش در خانه بمانیم” را ادامه دهند.

در این بیانیه آمده است: در اجرای طرح پیاده شدن مبارزه با پدیده ویروس کرونا آن هم در روزهای پایان سال که شما بازاریان و اصناف تمامی امید تان به گسترش فروش و تجارت بوده همه ما اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی که در یک خانواده بازاری و اقتصادی که در کنار هم هستیم شاهد رکود حاکم بر بازار شما بودیم.

در این میان نیز مکاتبات و پیگیری هایی از سوی اتاق اصناف  با دستگاههای دولتی در جهت وضعیت رکود شما بازاریان صورت گرفته که تاوان همکاری و خانه نشینی اصناف به نحوی جبران شود.

اکنون در این لحظه حساس و برای اقدامات پیشگیرانه از این بیماری ناخوانده ،با همکاری و همراهی شما بازاریان ، شهر یاسوج وضعیت بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده که جای بسی خوشحالی و شادمانیست که باز هم شما بازاریان نشان دادید  در راستای سلامتی و پویایی مردم این دیار بی تفاوت نبوده و نیستید.

ضمن تقدیر و تشکر و سپاسگزاری از یکایک شما بازاریان و صنوف تقاضامندیم  با توجه به حساسیت موضوع و در روزهای آخر تعطیلی این مبارزه ، از بازگشایی صنف خودتان خودداری کرده و حوصله و تحمل کنید تا بنا به دستور شورای تامین و کارگروهبهداشت و سلامت استان و مجموعه ستاد مبارزه باکرونا در استان که در هفته آینده برگزار می‌شود زمان بازگشایی در هفته آینده اعلام شود.

بدیهی است تا زمان اعلام بازگشایی صنوف هیچ مغازه‌ای حق فعالیت نداشته و ندارد.
درپایان نیز از تمامی شهروندان خواستاریم که موج * پویش در خانه بمانیم*را ادامه دهند.

 اتاق اصناف مر کز استان کهگیلویه و بویراحمد ،اتحادیه های صنفی ، بازرسی و نظارت بر اصناف استان

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت