پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 فروردین 1399 ساعت 00:01:: شناسه خبر: 72757

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمدخبرداد:

جشنواره رسانه ای پیشگیری از کرونادر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود 

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره مجازی رسانه ای پیشگیری از کرونا در ۴ بخش تیتر و خبر،مقاله و گزارش،کلیپ خبری و عکس خبری در استان خبر داد.

صدای جنوب :

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره مجازی رسانه ای پیشگیری از کرونا در ۴ بخش تیتر و خبر،مقاله و گزارش،کلیپ خبری و عکس خبری در استان خبر داد.

محمدعلی پیرسبزی گفت: بدون تردید جامعه فرهنگ و هنر و بویژه اصحاب رسانه در راه پیشگیری و مبارزه با کرونا مجاهدانه تلاش کردند.

وی با بیان اینکه شایسته بود به پاس این تلاش و مجاهدت اصحاب رسانه ، جشنواره ای برای تکریم و تجلیل از فعالیت آنها در دوره ویروس کرونا برگزار کنیم افزود: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری ،بسیج رسانه سپاه فتح و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: این جشنواره در ۴ بخش تیتر و خبر،مقاله و گزارش،کلیپ خبری و عکس خبری برگزار می شود.
وی در ادامه با اشاره به موضوعات این جشنواره افزود: کرونا و امید بخشی به جامعه،کرونا و آگاهی بخشی به جامعه،فرهنگ سازی بهداشت عمومی، فرهنگ سازی شعار”درخانه بمانیم” ایثار و جانشفانی کادر بهداشتی و درمانی استان، اقدامات گروه های جهادی و دستگاه های مختلف استان، پاسخ به شایعات و همچنین مطالبه گری از مسئولین، محورهای اصلی موضوعات جشنواره می باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر یک از اصحاب رسانه مجاز به ارسال ۲ اثر منتشر شده در بازده زمانی اسفند ۱۳۹۸ تا ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ می باشد.
پیرسبزی همچنین نحوه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را از طریق پیام رسان های سروش و واتس آپ به شماره ۰۹۱۷۳۴۴۸۰۲۱ –مدیر روابط عمومی اداره کل اعلام و گفت: مهلت ارسال آثار ۲۵ فروردین ماه می‌باشد.
وی یادآور شد جزئیات برگزاری این جشنواره در فراخوان و پوستر و از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت