پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 فروردین 1399 ساعت 16:01:: شناسه خبر: 72901

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری جشن های نیمه شعبان در فضای مجازی  

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که جشن های نیمه شعبان در این استان با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای مجازی برگزار می شود.

صدای جنوب:

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که جشن های نیمه شعبان در این استان با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای مجازی برگزار می شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد،” حجت الاسلام سیدرضا افتخاری ” مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان در جلسه هم اندیشی نیمه شعبان که با حضور فعالان و تنی چند از اقشار تاثیرگذار فرهنگی برگزار شد، با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه، با اشاره به مناسبت های پیش رو و وضعیت موجود کرونایی، اظهار داشت: مشکلاتی از جمله شیوع بیماری کرونا و به تبع آن وضع محدودیت ها و محرومیت ها دلیل رفع تکلیف و سلب مسئولیت در عرصه فرهنگی از ما نمی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: لازم است با احترام به اتخاذ تدابیر ستاد مقابله با کرونا، با استفاده از شیوه های نوین و ابتکاراتی که تعارضی با ممنوعیت ها ندارد، نسبت به فضاسازی فرهنگی و ایام نیمه شعبان برنامه ریزی نمائیم.

افتخاری، فضای مجازی را ظرفیت خوب و مناسبی برای ترویج شعائر دینی و مذهبی دانست و خاطرنشان کرد: امروز بخش وسیعی از مخاطبین ما در فضای مجازی حضور دارند و آماده پذیرش مسائل دینی و مذهبی هستند و با برنامه ریزی صحیح می توان از این قابلیت ها به نحو احسن استفاده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برگزاری طرح بهار در بهار گفت: در طرح بهار در بهار ویژه برنامه هایی از جمله جشن های خانگی، نصب پرچم یا مهدی(عج) بر سردرب منازل، برگزاری مسابقه نقاشی در رده های سنی مختلف، مقالات و دلنوشته های مهدوی تدارک دیده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، تولید محتوا در قالب پوستر و مقوا و پاسخ به شبهات دینی توسط روحانیون مستقر وائمه جماعات را از دیگر برنامه های طرح بهار در بهار عنوان کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت