پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 فروردین 1399 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 72973

فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبر داد :

دستگیری ۴ سارق و کشف ۴ فقره سرقت در لنده

فرمانده انتظامی شهرستان لنده از ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان با دستگیری چهار نفر سارق خبرداد.

صدای جنوب

سرگرد فرزین جمشیدی با تبریک سال نو و با اشاره به اجرای طرح ارتقای امینت عمومی در شهرستان لنده گفت: برقراری امینت و آرامش در سطح جامعه از مهمترین و اولیت های پلیس است.

وی افزود:با هدف ارتقای کمی و کیفی نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان آرامش نظم عمومی و حقوق شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده تصریح کرد: در راستای اجرای طرح امینت اجتماعی در شهرستان لنده چهار نفر سارق دستگیر و چهار فقره سرقت کشف که پرونده این افراد جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

وی تاکیدکرد: همچنین در راستای این طرح پنج دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتور سیکلت به دلیل تخلفات حادثه ساز در معابر شهری توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرگرد جمشیدی در ادامه گفت:  کشف ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۳ نفر خرده فروش را از دیگر نتایج  این طرح بوده است که پلیس انتظار دارد شهروندان در ایجاد امنیت پایدار  ما را در این امر یاری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده با بیان اینکه مشارکت مردم با پلیس موجب دستگیری سریع مجرمان می‌شود افزود:شماره تماس  ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت