پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 فروردین 1399 ساعت 09:01:: شناسه خبر: 73016

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

سومین فوتی در ارتفاعات کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از سومین فوتی در ارتفاعات این استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

عکس خبر آرشیوی است
صدای جنوب:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از سومین فوتی در ارتفاعات این استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

“سید امان الله جهانبین” افزود: طی تماس با معاونت امداد و نجات استان کهگیلویه و بویراحمد در روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه مبنی بر مساعد نبودن حال فردی در ارتفاعات “کوه خهکلون” منطقه تفریحی و گردشگری شهرستان بویراحمد بلافاصله تیمی سه نفره از مرکزی EOC جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهارکرد: طی تماس با معاونت امداد و نجات استان مبنی بر مساعد نبودن حال فردی در ارتفاعات “کوه خهکلون” منطقه تفریحی و گردشگری شهرستان بویراحمد واقع در جاده قدیم “یاسوج- شیراز” یک تیم سه نفره در محل حادثه حاضر و جسد فرد متوفی به پایین انتقال داده شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آقای احمدی نجاتگر فعال و برجسته خود را به فرد مصدوم رسانده و متوجه شد که نامبرده هیچگونه علایم حیاتی ندارد، بلافاصله با همکاری دیگر نجاتگران، تیم آتش نشانی و اورژانس جسد فرد متوفی را به پایین انتقال و تحویل آمبولانس آتش نشانی یاسوج دادند.
جهانبین بیان کرد: فرد متوفی ظاهرا “حمید زمانی مهریان” نام دارد و رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد است.

گفتنی است که پیش از این طی تماسی که با جمعیت هلال احمر شهرستان باشت مبنی بر سقوط فردی به نام “حامد ظفری” در “پاکوه خان احمد کوه مورد” واقع در بین شهرستان باشت و گچساران در ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه دوشنبه ۱۸فروردین ماه صورت گرفت، بلافاصله تیم کوهستان هلال احمر شهرستان باشت با هماهنگی مرکز EOC استان و کمک گرفتن از تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران به منطقه مورد نظر اعزام شدند. دو تیم سه نفره در محل حادثه حاضر شدند و پس از پیدا کردن جسد فرد متوفی با تثبیت در نقطه امن و بیش از سه ساعت پیمایش در شیب های خطرناک و صعب العبور جسد را به جاده اصلی انتقال داده و به آمبولانس آرامستان شهرستان باشت تحویل دادند.

همچنین جسد معلم ۴۸ ساله بخش “چیتاب” شهرستان بویراحمد، استان کهگیلویه و بویراحمد که در روز سیزده به در مفقود شده بود بعد از پنج روز ظهر روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه در ارتفاعات “نرماب” این شهرستان پیدا شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت