پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 فروردین 1399 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 73672

تاکید فرمانده سپاه فتح و معاون اقتصادی استاندار بر هدفمند کردن طرح کمک مومنانه برای حمایت از اقشار آسیب پذیر

ظهر امروز نشست هماهنگی طرح کمک مومنانه برای حمایت از اقشار آسیب پذیر در ایام بیماری کرونا با حضور فرمانده سپاه و جمعهی از مدیران استانی برگزار شد

صدای جنوب:

ظهر امروز نشست هماهنگی طرح کمک مومنانه برای حمایت از اقشار آسیب پذیر در ایام بیماری کرونا با حضور فرمانده سپاه و جمعهی از مدیران استانی برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح استان گفت: تصمیم بر این شده است که یک شماره حساب استانی داشته باشیم لذا یک شماره حساب مشترک بین معاون اقتصادی استاندار و جانشین سپاه باز و کمک هایی که واریز می شود به افراد مستحق که در پی شیوع کرونا دچار ضرر شده اند بخصوص اقشار آسیب پذیر پرداخت می شود.

سردار خرم دل گفت: کمک هایی که در هر شهرستان جمع آوری می شود در بین افراد آسیب دیده خود آن شهرستان تقسیم می شود.

وی افزود: ۷۰۰ الی ۸۰۰ تاکسی داریم که به واسطه شیوع ویروس کرونا و عدم کسب و کار مناسب متضرر شده اند پیشنهاد ما این است که یک بسته غذایی به این چنین مشاغلی که تعطیل شده اند، بدهیم البته قبل از این کار باید این افراد شناسایی شوند.

خرم دل ادامه داد: از جمله کمک هایی که می توان انجام داد این است که حقوق یک روز کاری را برای کمک به اقشار آسیب پذیر کمک کنیم یا اینکه برنامه ای به پیمانکاران، نمایندگان مجلس و … بدهیم و از همه ظرفیت ها استفاده کنیم تا همه با همکاری هم کمک های جمع آوری شده را بتوانیم به افرادی که در این دو ماه به مشکل برخورده اند بدهیم.

معاون اقتصادی استاندار گفت: در دو ماه اخیر در بحث مبارزه با این بیماری کارهای زیادی شده و وحدت رویه خوبی در استان شکل گرفته است.

حشمت الله صمیمی دوست بیان کرد: ما باید منابع خود را مشخص کنیم ، این ها باید شناسایی شوند و بتوانیم منابع جمع کنیم و باید جامعه هدف خود را مشخص کنیم مثلا کمینه امداد جامعه هدف خود را می شناسد اما ما باید به کسانی توجه کنیم که شناسایی نشده اند مانند رانندگان تاکسی

سردار خرم دل بیان کرد : اولویت ما افرادی است که مشاغل خود را در دست داده اند و در مرحله دوم افرادی که تحت پوشش کمک های سازمان های حمایتی هستند.

وی با بیان این که این کار فرصت خوبی است که یک بانک اطلاعاتی را برای افراد آسیب پذیر داشته باشیم، گفت: کار باید هدفمند باشد که حرف رهبری زمین نماند لذا ابتدا باید افراد آسیب پذیر مشخص شود و جامعه هدف ما باید مشخص باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت