پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اردیبهشت 1399 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 74251

بیش از ۱۰تن مواد خوراکی و آشامیدنی تاریخ مصرف گذشته در دهدشت معدوم شد

بیش از ۱۰تن مواد خوراکی و آشامیدنی تاریخ مصرف گذشته و فاسد از سطح مراکز توزیع مواد غذایی در شهر دهدشت جمع آوری و معدوم شد.

صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: طی سه روز گذشته بیش از ۱۰تن مواد خوراکی و آشامیدنی تاریخ مصرف گذشته و فاسد از سطح مراکز توزیع مواد غذایی در شهر دهدشت جمع آوری و معدوم شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر محمد طاهر طیب زادگان در این زمینه تصریح کرد: در راستای تشدید نظارت های گروه مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت کهگیلویه و به منظور نظارت بر روند اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی اصناف در طرح فاصله گذاری هوشمند به جهت مقابله با شیوع بیماری کرونا، طی سه روز گذشته بیش از ۱۰ تن مواد خوراکی و آشامیدنی شامل انواع مواد لبنی و نوشابه های تاریخ مصرف گذشته از سطح فروشگاههای عمده تهیه و توزیع مواد غذایی در شهر دهدشت جمع آوری و معدوم شد.

طیب زادگان در ادامه اظهار داشت: در همین زمینه و طی بازدیدهای مستمر گشت های تظارتی کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت کهگیلویه بیش از ۲۰۰کارتن چیپس و بیسکوییت تاریخ مصرف گذشته از یکی از فروشگاههای مواد غذایی شهر دهدشت کشف، ضبط و معدوم گردید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت