پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اردیبهشت 1399 ساعت 00:02:: شناسه خبر: 74469

با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه صورت گرفت

تجلیل از بهورزان خانه های بهداشت «سمغان» و «تنگ سپو» به مناسبت هفته سلامت

به مناسبت هفته سلامت و با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در خانه های بهداشت سمغان و تنگ سپو از زحمات بهورزان به عنوان سربازان خط مقدم سلامت تجلیل به عمل آمد.

صدای جنوب:

خبرنگار:محسن زارعی

به مناسبت هفته سلامت و با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در خانه های بهداشت سمغان و تنگ سپو از زحمات بهورزان به عنوان سربازان خط مقدم سلامت تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ در دومین روز هفته سلامت و به پاس زحمات بی دریغ بهورزان، این پیشگامان و سربازان خط مقدم حوزه سلامت، با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و معاون بهداشتی این شبکه در خانه های بهداشت روستای سمغان و تنگ سپو از توابع بخش مرکزی این شهرستان، از زحمات بهورزان شاغل در این مراکز تجلیل به عمل آمد.
دکتر محمد طاهر طیب زادگان در این آئین با اشاره به اهمیت فعالیت ها و خدمات بهورزان به عنوان، مدافعان خط مقدم مقابله با کرونا در روستاها، بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بهورزان خدوم شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه برای ارائه خدمت به مردم در روستاها و غربالگری تمام جمعیت تحت پوشش خود همت نموده و اقدام به شناسایی افراد مشکوک کرده و موارد لازم را در پرونده الکترونیک سلامت افراد ثبت نمودند.

طیب زادگان خاطرنشان کرد: بهورزان با عزم جزم و روحیه ای جهادی در تمامی ساعات شبانه روز، همراه با سایر پرسنل حوزه سلامت، در سنگر تامین و حفظ سلامت روستائیان از هیچ کوششی دریغ نداشته و با توجه به بومی بودن و شناخت تقریبی کل جمعیت ساکن در روستا، آموزش ها و راهنمایی های لازم در زمینه بیماری کرونا را به روستاییان شریف ارائه داده و میدهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت