پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اردیبهشت 1399 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 74644

رزمایش همدلی برای کمک مؤمنانه/جهاد ادامه دارد

رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه گردان ۴۸۷ تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در روستاهای دورافتاده بخش چاروسا اجرا شد.

صدای جنوب:

رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه گردان ۴۸۷ تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در روستاهای دورافتاده بخش چاروسا اجرا شد.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی نیمه شعبان به سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از کرونا اشاره کردند و از افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند خواستند فعالیت‌های وسیعی را به منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند.

بعد از فرمایش رهبری مبنی بر اینکه « خوب است در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان(عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است به وجود آوریم» رزمایش همدلی مؤمنانه مردم ایران برای کاهش سختی‌های کرونا آغاز شد.

با فرا رسیدن ماه رمضان کوچه پس کوچه‌های شهرها عرصه خدمت‌رسانی و عشق‌ورزی به مردمی است که کرونا شرایط زندگی را بر آنها دشوار کرده است.

این روزها گروه‌های جهادی، خیرین،اقشار مردم و نهادهای حمایتی برای دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در شهرستان دست به کار شده‌اند و صحنه‌هایی از همدلی و مهربانی به نمایش درآمده است.

گردان ۴۸۷ تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد که از ابتدای شیوع کرونا با اجرای طرح‌های پیشگیرانه و حمایتی برای مقابله با کرونا وارد عمل شده بود رزمایش همدلی مؤمنانه را عرصه دیگری از خدمت کرده و به یاری نیازمندان شتافت.

کمک مؤمنانه این گردان که با حمایت قرارگاه خاتم‌الانبیاء صورت گرفته به مناطق شهری محدود نیست به دورترین روستاها سفر می‌کنند تا به مردمانی که در هیاهوی کرونا در دسترس حمایت دیگران نیستند خدمت‌رسانی کنند.

همت رضایی در این باره اظهار داشت: در ادامه فعالیت‌های جهادی در راستای مقابله با ویروس کرونا و همزمان با اجرای رزمایش همدلی مؤمنانه به منظور کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر اقداماتی در سطح شهرستان صورت گرفت.

فرمانده گردان ۴۸۷ تیپ ۴۸ فتح گفت: در این رزمایش کمک‌های خیرین بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر سطح شهر مناطق دورافتاده روستایی نیز از خدمات گردان برخوردار می‌شوند، افزود: ۱۰۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ بسته بهداشتی و حفاظتی در روستاهای بخش چاروسا توزیع شد.

رضایی گفت: بسیجیان گردان ۴۸۷ با سفر به روستاهای دورافتاده لاش، کوه پنبه، احمد ناصری و بی صیدون بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین مردم توزیع کردند.

همدلی مؤمنانه
محرومیت زدایی سپاه
خبرگزاری فارس
اخبار مرتبط

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت