پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اردیبهشت 1399 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 74751

به همت تیپ ۵۵هوابرد ارتش شیراز ۲۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه‌وبویراحمد توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۰ بسته معیشتی شامل هدیه نقدی و مواد غذایی بین نیازمندان این استان به همت تیپ ۵۵ هوابرد ارتش شیراز توزیع شد.

عکس خبر تزئینی است

صدای جنوب:

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۰ بسته معیشتی شامل هدیه نقدی و مواد غذایی بین نیازمندان این استان به همت تیپ ۵۵ هوابرد ارتش شیراز توزیع شد.

قباد مبشری در نشست اهداء بسته‌های معیشتی به نیازمندان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، افزود: امید است به یاری خداوند و با عنایتی که حضرت حق خواهند داشت و با کمک‌های خیران و نیکوکاران در این ماه مبارک از این معضلی که در این روزها گریبان گیر جامعه ما شده است به‌درستی عبور کنیم.

وی اظهارکرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است جهت توجه به نیازمندان و گرفتاران به‌ویژه در این ایامی که کشور گرفتار ویروس کرونا شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه در حال حاضر ۴۳ هزار خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برخوردارند، خاطرنشان کرد: جامعه هدف این نهاد ایتام، زنان سرپرست خانوار، افراد ازکارافتاده و اقشار نیازمند دیگر هستند که از طرف این نهاد و با مشارکت خیران و نیکوکاران حمایت می‌شوند.

مبشری با اشاره به اینکه کمیته امداد در این سال‌ها به برکت نظام جمهوری اسلامی اقدامات مؤثری جهت رفع محرومیت انجام داده است، گفت: بخش زیادی از اعتبارات کمیته امداد از طریق مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود که در این خصوص در سال گذشته ۳۰ میلیارد تومان از این طریق جمع‌آوری و بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی به بسته‌های حمایتی تیپ ۵۵ هوابُرد ارتش شیراز اشاره و بیان کرد: تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی با توجه به حلول ماه رمضان و در قالب رزمایش ملی بخشش ایرانیان و اطعام مهدوی توسط این تیپ برای نیازمندان این نهاد تدارک دیده‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه حمایت از خانوارهای نیازمند استان که براثر شیوع بیماری کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند، هدف اصلی این اقدام است اظهار کرد: ارزش هرکدام از این بسته‌های معیشتی ۵۰۰ هزار تومان بوده که شامل هدیه نقدی و مواد غذایی است که به خانوارهای نیازمند اهداء می‌شود.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، مبشری ضمن دعوت از خیران برای کمک به نیازمندان در قالب رزمایش بخشش ایرانیان، بیان کرد: در ماه رمضان امسال بسته‌های معیشتی شامل هدیه نقدی و مواد غذایی از طرف کمیته امداد استان و با مشارکت خیران تهیه و بین مددجویان نیازمند توزیع می‌شود.

گفتنی است که تعدادی از بسته‌های معیشتی اهدایی تیپ ۵۵ هوابرد ارتش شیراز، به‌طور نمادین با حضور جمعی از مسئولان اجرایی استان و برخی فرماندهان تیپ، به چند خانوار نیازمند اهدا شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت