پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اردیبهشت 1399 ساعت 10:02:: شناسه خبر: 75003

سه پل ارتباطی نیمه کاره در روستاهای لنده توسط بنیاد مستضعفان تکمیل می شود

در جلسه مشترک مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای و نماینده بنیاد مستضعفان در لنده بر تکمیل ۳ دهنه پل ارتباطی نیمه کاره در روستاهای لنده توسط بنیاد مستضعفان تاکید شد.

صدای جنوب:
در جلسه مشترک مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای و نماینده بنیاد مستضعفان در لنده بر تکمیل ۳ دهنه پل ارتباطی نیمه کاره در روستاهای لنده توسط بنیاد مستضعفان تاکید شد.

جلسه بررسی و پیگیری پروژه‌های راهداری با حضور نصیری مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای در دفتر بنیاد مستضعفان شهرستان لنده برگزار شد.

در شهرستان لنده پروژه‌های عمرانی زیادی وجود دارد که کلنگ‌زنی آنان از سالهای گذشته انجام گرفت و متاسفانه بنا به نبود اعتبارات این پروژه‌ها نیمه کاره رها شدند که پل‌های ارتباطی در مناطق روستایی از جمله مهمترین این پروژه‌ها هستند.

بنا بر این گزارش در همین راستا مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان لنده سفر کرد و در نشستی با نماینده بنیاد در این شهرستان پروژه‌های عمرانی این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

در نشست مشترک مدیرکل راهداری استان و نماینده بنیاد مستضعفان، ۳ پروژه پل های نیمه تمام در مناطق سرتنگ آزادی، بنه علیاری، برمل بررسی که بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته این ۳ پروژه توسط بنیاد علوی تکمیل خواهند شد.

نماینده بنیاد مستضعفان در راستای تشریح این نشست گفت؛ با توجه به مشکلات مناطق روستایی، قطع راه ارتباطی بیش از ۱۰ روستایی کوچک و بزرگ همزمان با شروع بارندگی ها در منطقه موگرمون ۲ پل نیمه کاره روستای سرتنگ آزادی و بنه علیاری در دستور کار بنیاد قرار گرفت.

مراد مرادپور خاطرنشان کرد؛ در بخش مرکزی نیز اهالی روستای برمل سالهاست که گرفتار مشکلات ذکر شده هستند ولذا تکمیل پل نیمه کاره این منطقه نیز در دستور کار بنیاد قرار گرفت.

نماینده بنیاد مستضعفان اظهار داشت: سه پروژه عمرانی مذکور با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال با مشارکت کامل توسط بنیاد مستضعفان انجام می‌شوند.

نصیری مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تشکر از حمایت ها و فعالیت های بنیاد مستضعفان در مناطق محروم شهرستان لنده، در این دیدار خطاب به همکاران شهرستانی و همراهان استانی گفت: باید از تمامی ظرفیت بنیاد مستضعفان برای برون رفت لنده از بن بست های مواصلاتی استفاده کنیم.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت