پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اردیبهشت 1399 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 75008

بر گزاری جلسه شورای هیئات مذهبی با سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران

جلسه شورای هیئات مذهبی با سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران؛ در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

صدای جنوب؛ 

جلسه شورای هیئات مذهبی با سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران؛ در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام هادی خادمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ضمن عرض تبریک بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛ این ماه را ماه مهمانی خداوند سبحان عنوان کرد و گفت:
ماه رمضان، آغاز سال تربیتی است. ما سال های مختلفی داریم: سال شمسی، سال قمری و سال خُمسی.سال شمسی با بهار و طبیعت آغاز می شود؛ سال قمری با محرم آغاز می شود؛ سال میلادی در ایام ویژۀ خودش در زمستان – برای مسیحی ها و کسانی که این سال را قائلند – آغاز می شود و سال خمسی هر کس سال درآمدش است.
وی در ادامه افزود:اینکه براساس روایات داریم ماه رمضان آغاز سال است و به عبارتی «أوَّلُ سَنَهٍ»شاید منظور این است که اول سال تربیتی است، اول سال خودسازی است، اول سال اصلاح و اول سال ترقی است.
در ادامه حجت الاسلام خادمی ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه؛ به جهادگری مردم و هیئات مذهبی در عرصه مبارزه با کرونا ویروس اشاره و حرکات مجاهدانه مردم در مبارزه با این بیماری را قابل تحسین دانست.
وی با پیگیری گزارش عملکرد شورای هیئات مذهبی در دوره های گذشته، خواستار پیگیری راهکارهای افزایش اتحاد و همدلی هرچه بیشتر این شورا و سایر هیئات مذهبی و سایر تشکل های دینی شد‌.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران؛ ضمن بررسی و رصد جمع آوری کمک های مردمی در رزمایش مواسات ؛ تحرک عظیم مردم در مبارزه با کرونا و عوارض ناشی از آن را در نشانه ایمان؛ تقوا و حضور زیر پرچم اهل بیت علیهم السلام دانست.
وی یکی از آفات اصلی این گونه حرکات را گرفتار شدن در دام ریا و خودنمایی دانست،که با توکل به خدا و مبارزه با نفس قابل پیشگیری است.
در این دیدار اعضای شورای هیئات مذهبی با ارائه راه کارهای پیشرفت کاری هیئات، موانع و مشکلات پیش روی را متذکر شدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت