پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اردیبهشت 1399 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 75160

آغاز توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در شهرستان بهمئی

رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع ۶ هزار بسته حمایتی در شهرستان بهمئی آغاز شد.این طرح با مشارکت پایگاه‌های بسیج در نقاط مختلف شهرستان بهمئی و برای آسیب دیدگان از کرونا تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

صدای جنوب:

رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع ۶ هزار بسته حمایتی در شهرستان بهمئی آغاز شد.

حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهر لیکک با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور کمک به نیازمندان از سوی نهاد‌های مردمی در این شهرستان گفت: این طرح با مشارکت پایگاه‌های بسیج در نقاط مختلف شهرستان بهمئی و برای آسیب دیدگان از کرونا تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم با اشاره به اینکه در مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه در این شهرستان ۵۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر این شهرستان توزیع شد گفت: از آغاز اجرای این طرح با شناسایی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی اقلام جمع آوری شده بین آنان توزیع شد.
پاسدار باقر پسنده افزود: شناسایی افراد واجد شرایطِ دریافت بسته‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت، هیات امنای مساجد و معتمدان انجام شده است.
وی ارزش بسته‌های معیشتی را ۴ میلیون ریال اعلام و بیان کرد: تا نیمه اول ماه مبارک رمضان ۶ هزار بسته معیشتی کمک‌های مومنانه بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند شهرستان بهمئی توزیع می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت