پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مهر 1395 ساعت 16:07:: شناسه خبر: 7527

ایا می‌خواهید خوزستان را به خاک سیاه بنشانید؟

آیت الله حیدری: دولت سازندگی، دولت اصلاحات و دولت تدبیر در غصب آب خوزستان مسابقه دادند/ مردم خوزستان جواب دولت روحانی را در انتخابات ۹۶ می‌دهند

دولت سازندگی، دولت اصلاحات و دولت تدبیر و امید در غصب آب‌های خوزستان مسابقه می‌کنند و دولت فعلی از آن دو دولت ظالمانه‌تر با مردم خوزستان رفتار کردند و مردم استان در انتخابات ۹۶ جواب آنها را خواهند داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ایت الله محسن حیدری امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به سوم آبان‌ماه سالروز تأسیس سازمان ملل اظهار داشت: این سازمان جز ظلم و حمایت از ظالمان و سرکوب مستضعفان غالباً کاری انجام نمی‌دهد و موضع آنها درباره جنایات آل سعود در یمن را همه به یاد دارند.

به گزارش صدای جنوب،ایت الله حیدری افزود: حذف نام عربستان از فهرستان ظالمان حقوق کودکان ننگی برای سازمان ملل بود و این خیانت هیچ گاه فراموش نمی‌شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به چهارم آبان سالروز اعتراض امام خمینی به کاپیتولاسیون گفت: یکی از مشخصه‌های امام خمینی استعمارستیزی ایشان بود و اعتراض امام به این موضوع به دلیل شخصیت ضد استعماری ایشان بود.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های انتخاباتی توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: این سیاست‌ها در راستای ارتقای سلامت انتخابات و متخبین مردم، افزایش آگاهی مردم، پرهیز از بی نظمی، شفاف سازی منابع مالی انتخابات و جلوگیری از نفوذ بیگانگان است و امیدواریم در اجرا و عمل این سیاست‌ها توسط مسئولان اجرایی شود.

آیت الله حیدری با اشاره به کاهش رتبه علمی ایران بیان کرد: برخی از مسئولان می‌گویند که «ما پسرفت نکردیم»؛ مگر قرار است ما پسرفت کنیم؟ رتبه علمی کشور باید همیشه در مسیر پیشرفت و صعود باشد و نباید به مقدار فعلی قناعت کنیم.

وی با اشاره به انتقال آب خوزستان به دیگر استان‌ها اظهار داشت: پس از انتقال آب کارون و دز متأسفانه اخبار ناراحت کننده‌ای مبنی بر انتقال آب کرخه به گوش می‌رسد. دولتمردان به انتقال آب دز و کارون اکتفا نمی‌کنند و این بار به آب کرخه دست اندازی می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با طرح این پرسش که چه دشمنی با مردم خوزستان دارید، افزود: مسئولان خوزستانی چرا ساکت نشسته‌اند؟ نمایندگان خوزستان چرا این موضوع را فریاد نمی‌زنند؟ این ظلم است به مردم به خوزستان. خوزستان را می‌خواهید به خاک سیاه بنشانید؟

وی عنوان کرد: مگر مردم خوزستان همان‌هایی نیستند که در برابر صدام ایستادگی کردند و حالا باید همه عقب‌ ماندگی‌های جنگ را تحمل کنند؟ محیط زییست خوزستان امروز آلوده است و جوانان استان بیکار هستند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه درد فراوان است، افزود: ما از این تریبون ناراحتی خودمان را اعلام می‌کنیم. آخر و عاقبت طرح‌هایی مانند ۵۵۰ هزار هکتاری با این انتقال غیرآگاهانه به کجا می‌خواهد برسد؟

وی بیان کرد: دولت سازندگی، دولت اصلاحات و دولت تدبیر و امید در غصب آب‌های خوزستان مسابقه می‌کنند و دولت فعلی از آن دو دولت ظالمانه‌تر با مردم خوزستان رفتار کردند و مردم استان در انتخابات ۹۶ جواب آنها را خواهند داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت