پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 اردیبهشت 1399 ساعت 01:02:: شناسه خبر: 75349

با حضور استاندار در نشست ویدئو کنفرانس با رئیس‌جمهورصورت گرفت؛

تجلیل ازمعلمان منتخب کهگیلویه وبویراحمد

مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهور و سایر استان‌های کشور و با حضور استانداران و مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌ها برگزار شد.

صدای جنوب:

مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهور و سایر استان‌های کشور و با حضور استانداران و مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌ها برگزار شد.

پس از این که معلمان نمونه ۵ استان کشور در حضور رئیس‌جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس نظرات خود را در خصوص وضعیت معلمان و فرهنگیان بیان کردند نوبت به رئیس‌جمهور رسید تا با تبریک روز و هفته معلم به موضوعات مختلف در خصوص وضعیت فرهنگیان و اوضاع مدارس در این وضعیت کرونایی اشاره کردند.

بعد از صحبت‌های رئیس‌جمهور استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته و روز معلم به همه معلمان استان اظهار کرد: باید به سهم خود از همه معلمان استان که در مناطق محروم و صعب العبور منشا خدمت هستند قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه بلیط پرواز به تهران برای حضور در یک جلسه ضروری دارم اما به احترام و عشق معلمان ماندم تا در این جلسه ارادت خود را به معلمان نشان دهم افزود: معلمان نقش بسزایی در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد دارند.

این مسوول گفت: خوشبختانه استان دارای مجموعه معلمان و فرهنگیان دلسوزی است که به عشق فرزندان استان گاه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و هیچ گاه از خدمت خسته نمی‌شوند.

کلانتری با یادی از استاد شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری نمونه و اسوه برای همه اقشار به خصوص جامعه فرهنگی کشور است که روز شهادت آن مجاهد راه تربیت به نام روز معلم نام‌گذاری شده است.

در انتها معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد توسط استاندار با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت