پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اردیبهشت 1399 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 75680

تاکید فرماندار کهگیلویه بر پیگیری مشکلات مردم از سوی مدیران

با شرایط به وجود آمده شهروندان از مسوولان انتظار حمایت بیشتر و یا گذشت و کنار آمدن مدیران در مقابل مشکلات را دارند.

صدای جنوب:

ویروس کرونا زندگی بخش اعظمی از مردم ایران را تحت تاثیر قرار داد که بر زندگی عده ای تاثیر بیشتری داشته است.

به گزارش صدای جنوب، با شرایط به وجود آمده شهروندان از مسوولان انتظار حمایت بیشتر و یا گذشت و کنار آمدن مدیران در مقابل مشکلات را دارند.
برخی از مدیران دستگاه های اجرایی ممکن است فقط به منافع و پیشرفت اداره خود فکر کنند و چندان مردم برای آنها مهم نباشد اما استانداران و فرمانداران معمولا حساسیت های بیشتری برای رفاه مردم دارند.
یکی از مشاغلی که به شدت متضرر شد از کرونا؛تالارداران بودند که به بطور کامل شغل آنها تعطیل شد.
یکی از این تالار داران در شهرستان کهگیلویه با مراجعه به فرمانداری از اصرار اداره برق کهگیلویه برای قطع برق تالار خود به دلیل بدهی گلایه کرد که فرماندار کهگیلویه بعد از شنیدن دغدغه ها موضوع را پیگیری و حل کرد.
این فرد به فرماندار کهگیلویه گفته بود که ما یکسال صبر میکنیم تا عید بیاید و با چند عروسی درآمدی کسب کنیم که کرونای امسال شغل ما را تعطیل کرد ولی بدهی ها همچنان روی دست ما هستند و حداقل از شما میخواهیم که مشکل برق ما را حل کند.
اتابک بعد از شنیدن دغدغه های و با اعلام اینکه مدیر برق کهگیلویه از مدیران مردمی هست و قطعا بدهی شما مربوط به قبل از کرونا هست اما با همین شرایط هم چون سیاست دولت حمایت از مشاغل آسیب دیده است مشکل شما حل خواهد شد.
اتابک در ادامه با تماس با تابش نژاد از او خواست که با توجه به شرایط اقتصادی که در شهرستان حاکم است، تا راه اندازی مجدد شغل این جوان متضرر شده نسبت به بدهی او راحت ترین راه را در نظر بگیرد و برق وی قطع نگردد.
این روحیه مردمی اتابک در حالیکه می توانست طبق قانون هم رای به قطع برق دهد اما شرایط مردم را درک کرد قابل تقدیر است و امید است که مدیران نیز شرایط مردم را درک کنند و حتی الامکان ساده ترین راه را پیش روی مردم بگذارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت