پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اردیبهشت 1399 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 75978

بازگشایی مدارس پایان کرونا تلقی نشود/ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل بهداشتی در مدارس

امام جمععه کهگیلویه گفت: همه پروتکل بهداشتی در بازگشایی مدارس رعایت شود.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان در فرمانداری اظهار داشت: بازگشایی مدارس نباید به معنای پایان کرونا تلقی شود.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه(دهدشت) تصریح کرد: به منظور رفع دغدغه خانواده‌ها و سلامت دانش‌آموزان تمهیدات لازم برای رعایت کامل پروتکل بهداشتی اندیشیده شود.

وحدانی‌فر گفت: آموزش و پرورش طی این مدت با فراهم نمودن شرایط آموزش مجازی گام‌های خوبی در راستای تحصیل دانش‌آموزان برداشت و از فضای مجازی و رسانه‌ برای بهره‌گیری هر چه بهتر استفاده کرد.

وی با بیان اینکه تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا لازم‌الاجراست، افزود: در راستای بازگشایی بهینه مدارس همه نهادها و دستگاه‌ها آموزش و پرورش را یاری کنند.

وحدانی‌فر به بازگشایی مساجد و برگزاری مراسم شب‌های قدر اشاره کرد و افزود: با رعایت همه اصول بهداشتی و دستورالعمل مد نظر ستاد ملی این مراسم به خوبی برگزار شد.

وی در تبیین اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در جامعه گفت: رسالت این نهاد تعلیم و تربیت و مصداق «یعلمهم الکتاب و الحکمه» است.

وی فضایل و برکات شب قدر را یادآور شد و با استناد به روایات مبنی بر مقدر شدن اعمال انسان‌ها در شب قدر، گفت: تلاش کنیم در چنین شب‌هایی از فیوضات الهی برخوردار شویم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت