پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اردیبهشت 1399 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 75984

رزمایش مؤمنانه درتاریخ ثبت می‌شود

دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در کهگیلویه برگزار شد.

صدای جنوب:

سردار حمید خرم دل عصر امروز در آیین توزیع پنج هزار بسته کمک های معیشتی در دهدشت اظهار کرد : تاکنون ۵۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا در سطح استان توزیع شده است و در روزهای آینده  نیز ۲۵ هزار بسته معیشتی دیگر توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح استان ادامه داد: این بسته های معیشتی شامل  برنج ، گوشت قرمز،  گوشت مرغ ،  روغن ، رب گوجه و ماکارونی است.

خرمدل تصریح کرد:، بسته کمک معیشتی در روزهای آینده بین اقشار آسیب پذیر توزیع می شود.

وی گقت: ۱۱۴ هزار خانوار آسیب دیده در زمینه کرونا در این استان شناسایی شده که تا پایان ماه رمضان بسته های کمک معیشتی بین آنها توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد : رزمایش همدلی با حضور همه اقشار مردم، صاحبان صنایع، ادارات دولتی، خیران، بسیج، و سایر نهادها با تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب به نحو شایسته ای در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری شد.

رزمایش مؤمنانه درتاریخ ثبت می‌شود.
امام جمعه دهدشت در دومین رزمایش کمک های مومنانه که در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد گفت:کشورهای دیگر نمی‌توانند باآن همه سرمایه کشورشان را در شرایط کرونایی اداره کنند اما مقام معظم رهبری در حد توصیه از کمک مومنانه سخن گفت و خیل عظیم مردم نگذاشتند این حرف هرچند توصیه بود برزمین بیفتد و امروز می‌بینیم کشور میدانی برای کمک به نیازمندان و مستمندان شده است.

حجت الاسلام وحدانی فر افزود:مسئولان افتخارآفرینی کردند و خیلی از کشورهای که دارای سابقه پزشکی بودند خواهان کمک از ما شدند و این نشان از شرایط بسیارخوب کشور دارد.
وی ادامه داد:امروز در وضعیت مطلوبی هستیم و همدلی و مواسات وجوددارد.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد:مثل همیشه سپاه گل کاشت و مجموعه دولت در کرونا و کمک مؤمنانه بسیارخوب عمل کرد و در این شرایط رزمایشی برای کشوربوجود امد.
وی بااشاره به پای کار بودن تمامی مدیران از فرماندار کهگیلویه قدردانی کرد و گفت:گاهی فرماندار شخصا دنبال بیمار کرونایی در روستاها می رود که این روحیه بالای وی را در خدمت به مردم می‌رساند.
وحدانی فر از ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، دادگستری و ستاد پیشگیری از کرونا قدردانی کرد.
فرماندار کهگیلویه نیز گفت:خیرین ومردم همدل در حال کمک به همنوعان خود هستند و دنیا نظاره گر این مواسات است.
علی رضا اتابک با قدردانی از تلاش همه دستگاه‌ها ها و ادارات گفت:آرامش ما امروز مرهون همین وحدت و همدلی است.
اتابک تاکیدکرد:شاید این بسته ها چندان ارزش مادی نداشته باشند ولی دارای ارزش معنوی هستند و مهم این است که مردم فراموش نشوند و همه هم در این مدت سنگ تمام گذاشتند.
اتابک استفاده از طرفیت خیرین را در تمامی رویدادها ضروری و از خیر لنده ای برای اهدای این بسته های غذایی قدردانی کرد.
وی افزود:گروه های جهادی بدون اینکه زحماتشان رسانه ای شود زحمات زیادی کشیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه نیز گفت:، در دومین رزمایش «کمک های مومنانه»  ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه ای به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

سرهنگ محقق افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، در روز نیمه شعبان، مبنی بر کمک های مومنانه، دومین مرحله از رزمایش توزیع کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، با توزیع ۲ هزار بسته  کلید خورد.

فرمانده سپاه کهگیلویه ، تصریح کرد: این بسته های معیشتی شامل برنج ،گوشت ، روغن، رب گوجه فرنگی،ماکارونی و خرما) است که در مراحل بعدی رزمایش، همه نیازمندان و جامعه هدف شناسایی شده و تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار خواهند گرفت.

محقق زاده در پایان از تمامی گروه های جهادی، قرارگاه ها و خیران تقدیر و تشکر نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت