پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 آبان 1395 ساعت 21:08:: شناسه خبر: 7601

متن وحاشیه شورای ترافیک کهگیلویه:

از رونمایی محل جدید پرورش دام دردهدشت ، تعیین وضعیت بازارچه تعاون توسط فرماندار تا وصله اقبالی پور به مدیران و استفاده شهردار از قوه قهریه

اقبالی‌پور افزود: در حالی که رفع سد معبر وظیفه پلیس نیست اما برای همکاری با شهرداری هفته گذشته ۱۲ دستگاه ترازو از وانت‌های سیار جمع‌آوری کردیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

وضعیت بغرنج ترافیک شهردهدشت و هجوم دست فروشانی که کالای قاچاق را درشب های سرد دهدشت درمیدان مرکزی،بانک ملی و سایر نقاط شهر عرضه می کنند بهانه ای بود  برای تشکیل یکی دیگر ازنشست های بی سرانجام شورای ترافیک شهرستان کهگیلویه!!

در این بین شورای ترافیک شهرستان کهگیلویه با تکرار مصوبات اجرانشده قبلی و البته صحبت های صریح وقابل تامل رئیس پلیس راهور کهگیلویه همراه بود.

به گزارش صدای جنوب، علی اقبالی‌پور رئیس پلیس راهور شهرستان معتقد است کارهایی که به نتیجه نمی‌رسند ناشی از سستی کار مدیران است.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه گفت: اگر ما مدیران بخواهیم قطعاً کار پیش می‌رود مشکل این است ما نمی‌خواهیم.

img_20161023_235417

اقبالی‌پور با اشاره به فعالیت بازار شب و گسترش این بازار به میدان مرکزی گفت: جمع‌آوری چند واحد سیار فروش کفش جلوی بانک ملی و در خیابان اصلی شهر چه دغدغه‌ای است که حل نشود؟

اقبالی‌پور با بیان اینکه در اجرای امور باید قاطعیت داشته باشیم،افزود: مأموران اجرائیات شهرداری خود عامل مزاحمت برای پلیس می‌شوند.

وی با اشاره به عدم قاطعیت این مأموران در جمع‌آوری واحدهای صنفی سد معبر تصریح کرد: مأموران شهرداری به جای انجام کار خود از مشکلات می‌نالند و حتی خواهان عزل شهردار شدند.

اقبالی‌پور افزود: در حالی که رفع سد معبر وظیفه پلیس نیست اما برای همکاری با شهرداری هفته گذشته ۱۲ دستگاه ترازو از وانت‌های سیار جمع‌آوری کردیم.

وی هم‌چنین ترافیک چراغ‌های راهنما در چهارراه‌های شهر را از دیگر عوامل مزاحم برشمرد و گفت:چراغ‌هایی که در فاصله کمتر از ۱۰۰ متر نصب شده به جای روان شدن ترافیک باعث گره ترافیکی شده‌اند.

img_20161023_235351

فرماندارکهگیلویه  با اشاره به راه‌اندازی کمربندی دوم دهدشت گفت: فضای سبز این کمربندی محل پرورش مرغ محلی و دام شده است.

علی پوزش با یادآوری مشکلات پایانه مسافربری در بازارچه تعاون بیان کرد: روزانه ارباب رجوع‌های بسیاری درباره این موضوع به فرمانداری مراجعه و خواستار ساماندهی شدن ان هستند.

پوزش افزود: تا زمانی‌ که شهرداری مکان مناسب و مورد تأیید پلیس راهور برای این پایانه در نظر نگیرد گاراژهای مسافری هم‌چنان در بازارچه تعاون روستایی مستقر خواهند بود.

img_20161023_235343

جواد تخشا نیز با بیان اینکه انتقال بازار شب به خیابان مخابرات میسر نشد افزود: مخابرات از مکان‌های حساس است، با این کار مخالفت‌هایی صورت گرفت و حتی با مأموران اجرائیات شهرداری درگیری پیش آمد.

شهردار دهدشت تصریح کرد:چنانچه تا روز سه‌شنبه واحدهای سیار این بازار به مکان جدید که جنب هلال‌احمر است جابجا نشوند با کمک نیروی انتظامی اجباراً منتقل خواهند شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت