پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اردیبهشت 1399 ساعت 23:02:: شناسه خبر: 76258

اعمال محدودیت تردد در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد منتظر ابلاغ ستاد ملی مدیریت کرونا

کلانتری همچنین معاونت های عمرانی و سیاسی و امنیتی و همچنین فرمانداران و شهرداران در همه شهرهای استان را موظف کرد در این راستا با نظارت دقیق این موضوع را بررسی و گزارش روزانه را به ستاد مدیریت کرونا در استان ارایه دهند.

صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: با توجه به درخواست فرمانداران برخی شهرستانها و ارزیابی ستاد مدیریت کرونا و دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اعمال محدودیت های تردد در مبادی ورودی برخی شهرها بویژه مناطق جنوبی و گرمسیری استان این درخواست و مطالبه به طورمکتوب به ستاد ملی مدیریت کرونا و همچنین به صورت ارتباط تلفنی با وزیر بهداشت ابلاغ شد و منتظر نظر نهایی این ستاد هستیم.

حسین کلانتری امروز شنبه در نشست ستادمدیریت استانی کرونا و ارتباط ویدوکنفرانس با رئیس جمهوری تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر و هجوم گردشگران بویژه از شهرها و استان های جنوبی که موج مجدد بیماری کرونا در آنها شیوع پیدا کرده و همچنین جلوگیری از بهم ریختگی نظم حاکم  بر رعایت فاصله گذاری هوشمند در استان احتمال اعمال محدودیت های تردد در مبادی ورودی برخی مناطق وجود دارد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین به برخی گزارش های رسیده مبنی بر اسکان عده ای از مردم و مسافران از استان های مختلف به پارک ها، تفرجگاه ها و مناطق گرشگری استان اشاره کرد و گفت: تمامی اماکن تفریحی ، جاذبه های گرشگری و پارک ها همچنان تا اطلاع بعدی در جای جای استان تعطیل هستند.

وی فعالیت مجدد این پارک ها و مناطق تفرجگاهی را منوط به اجازه و دستور مکتوب ستاد مدیریت کرونا در استان دانست.

کلانتری همچنین معاونت های عمرانی و سیاسی و امنیتی و همچنین فرمانداران و شهرداران در همه شهرهای استان را موظف کرد در این راستا با نظارت دقیق این موضوع را بررسی و گزارش روزانه را به ستاد مدیریت کرونا در استان ارایه دهند.

وی ضمن  قدردانی از مردم مومن و روزه دار در برخی مناطق و شهرهای سفید استان که شبهای احیا ۱۹ و ۲۱ رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آنها به خوبی برگزار شد ابراز امیدواری کرد که شب ۲۳ رمضان نیز با رعایت توصیه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی این آیین های معنوی را برگزار کنند.

کلانتری ادامه داد: مراسم روز قدس امسال نیز با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا و شرایط بیماری در همه مساجد و شهرهایی که وضعیت سفید اعلام شده با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس امسال برگزار نخواهد شد، گفت: تنها در شهر تهران ممکن است این مراسم به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: نماز عید فطر نیز در مساجد محلات و فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی ادامه داد: مردم از حضور در تجمعات پرهیز و همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، مردم باید به زندگی کردن با کرونا عادت نموده و استفاده از ماسک را اجباری کنند و از رفت و آمدهای غیرضرور به ویژه مسافرت به استان خوزستان خودداری کنند.

کلانتری بیان کرد: از مردم استان انتظار داریم همچون گذشته که در غربالگری و کاهش تلفات ناشی از کرونا همکاری و مشارکت داشتند توصیه ها و پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند تا از خطر شیوع مجدد این بیماری خطرناک در استان جلوگیری شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت