پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 آبان 1395 ساعت 08:08:: شناسه خبر: 7643

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پدافند غیر عامل در خنثی سازی توطئه های دشمنان کار ساز است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی پدافند غیر عامل را ضرورت غیرقابل انکار به ویژه در شرایط کنونی و یکی از مهمترین و با ارج ترین عامل بازدارنده در خنثی سازی انواع تهدیدها و توطئه های دشمن در عرصه های گوناگون دانست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی پدافند غیر عامل را ضرورت غیرقابل انکار به ویژه در شرایط کنونی و یکی از مهمترین و با ارج ترین عامل بازدارنده در خنثی سازی انواع تهدیدها و توطئه های دشمن در عرصه های گوناگون دانست.

به گزارش صدای جنوب،سید موسی خادمی روز سه شنبه در پیام خود با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: حفظ تمامی دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و حتی نظامی منوط به اجرای مطلوب و توجه ویژه به این مهم است.
وی در پیام خود پدافند غیر عامل را رکن اساسی برای مقابله با زیاده خواهی های دشمن و حفظ هوشیاری و آمادگی کامل برای حراست و حفاظت از کیان ایران اسلامی خواند.
در بخش دیگری از پیام استاندار کهگیلویه وبویراحمد آمده است: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و شکل گیری تفکر دفاع از مظلومان عالم و مبارزه با مستکبران، مبتنی بر آموزه های تعالی بخش دینی و انقلابی و الهام گرفته از مکتب انسان ساز سرور و سالار شهیدان، دشمنی دشمنان قسم خورده و تا بن دندان مسلح این مرز و بوم شدت گرفته و توقف اهداف این نظام را در دستور کار قرار دادند.
وی در پیام خود تاکیده کرده است: نقش پدافند غیرعامل در این موقعیت حساس به عنوان رکن مهم مقابله با تهدیدات و حملات در ۲ عرصه سخت افزاری و نرم افزاری و تبدیل این تهدیدات به فرصت و همچنین حفظ هوشیاری و آمادگی کامل درپاسداری و حفاظت از مرزهای جغرافیایی، معنوی و دینی تعیین کننده است.
وی یادآور شده است: کارکنان سازمان پدافند غیر عامل به عنوان سربازانی جان برکف و مجاهدانی خستگی ناپذیر، با بهره گیری از دانش روز بنیه دفاعی کشور را در بالاترین سطح تاکنون حفظ کرده اند.
خادمی در این پیام افزوده است: هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا همه مسئولان و مدیران با اندیشه ای راهبردی این وظیفه ملی را که سبب کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و مقابله با هر نوع تهدید را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدام ها و وظایف خود قرار دهند.
دوم تا هشتم آبان هر سال به نام هفته پدافند غیرعامل نام گذاری شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت