پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 اردیبهشت 1399 ساعت 23:02:: شناسه خبر: 76516

تجلیل از حماسه آفرینی های سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال به دلیل ویروس کرونا امکان اجرای برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد و سایر مناسبت‌ها به گونه‌ای که همه ساله برگزار می شد وجود ندارد اما مراسم‌های حداقلی برگزار می‌شود.

صدای جنوب:

فرمانده سپاه فتح اظهار کرد: سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر است و در دوران دفاع مقدس وضعیتی را بوجود آورد که موجب انگیزه مضاعفی برای نظام و انقلاب و سرزمینمان شد.

وی بیان کرد: در آن روزهای پر التهاب جنگ، نیروهای بعثی عراق خرمشهر را اشغال و اعلام کردند که تحت هیچ شرایطی امکان باز پس گیری آن وجود ندارد اما رزمندگان سپاه اسلام با همه سختی ها و استحکاماتی که دشمن فراهم کرده بود دست به کار بزرگی زدند و برگ زرینی در دفاع مقدس وحتی در طول تاریخ کشور و ۴۱ ساله انقلاب اسلامی شکل گرفت.

سردار خرم دل ابراز داشت: به اندازه ای این پیروزی مهم و ارزشمند بود که مقام معظم رهبری درباره آن فرمودند «خرمشهرها در پیش است» و با وجود همه فشارها و تحریم ها به مردم ما امیدواری دادند که خرمشهرهای دیگر در پیش است و این موضوع یک الگو و برند در کشور ماست.

وی یادآور شد: در حماسه بزرگ فتح خرمشهر سلحشوران و رزمندگان غیور استان کهگیلویه و بویراحمد نقش آفرین بودند و شهیدانی را تقدیم کردیم و در طول دفاع مقدس نیز رزمندگان تیپ سرافراز ۴۸ فتح سپاه استان حماسه آفرینی کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال به دلیل ویروس کرونا امکان اجرای برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد و سایر مناسبت‌ها به گونه‌ای که همه ساله برگزار می شد وجود ندارد اما مراسم‌های حداقلی در سطح سپاه و نواحی به یاد رزمندگان و ایثارگران برگزار و از این حماسه آفرینی ها تجلیل می کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت