پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 اردیبهشت 1399 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 76554

مدیر کل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه وبویراحمد :

فنی حرفه ای با کمترین امکانات در روستاها به فعالیت می پردازد

فاطمه اسدی مدیر کل فنی و حرفه ای گفت:مسوولیت فنی و حرفه ای استان امانتی در دست ماست که تلاش خواهیم کرد با تمام توان وارد میدان کار شویم.وی گفت: فنی و حرفه ای با کمترین امکانات در روستاها به فعالیت می پردازد.

صدای جنوب:

با حکم علی اوسط هاشمی رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور خانم فاطمه اسدی مدیر کل جدید آموزش فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش صدای جنوب، تودیع و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیران سازما ن آموزش فنی وحرفه ای کشور آقایان دکتر حاتم زاده معاون سازما اموزش فنی حرفه ای کشور و دکتر اردشیری مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان و دکتر کوشکی مدیر کل فارس و رییس قطب پنچ کشور و همچنین مدیران و مسولان کل استانی در سالن جرجانی برگزار شد

دکتر حاتم زاده در این مراسم با اشاره به جایگاه ارزنده فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویر احمد پتانسیلهای بالایی در زمینه های مختلف دارد.
معاون اموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: گردشگری بزرگترین ظرفیت استان چهارفصل کهگیلویه و بویر احمد است.
وی عنوان کرد: مهارت آموزی در زمینه های مختلف و پتانسیل های استان کهگیلویه و بویر احمد باید تقویت شود.
دکتر حاتم زاده ضعف سرمایه گذاری را از بزرگترین نقصان ها در استان کهگیلویه و بویر احمد دانست و گفت: آشنایی سرمایه گذاران با ظرفیت های این استان می تواند زمینه ساز توسعه استان باشد.
حاتم زاده پرورش نیروهای ماهر و کار آزموده را ظرفیتی مناسب و قابل اتکا برای استان برشمرد و گفت: شکوفایی این استعدادها در استان انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: آموزش های مهارت آموزی در کشورهای توسعه یافته رشد قابل قبولی داشته است.
معاون سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور توسعه مهارت آموزی را نقطه جهش در رشد و توسعه دانست و گفت: حداقل ۵۰درصد مشاغل موجود در کشور نیازی به آموزش دانشگاهی ندارند و تمرکز منابع اعتباری به سمت توسعه آموزش های مهارت سوق داده شده است.
وی اذعان کرد ۷۰ درصد زندان اولی های کشور فاقد هرگونه مهارت شغلی هستندو نرخ بازگشت زندانی های آموزش دیده به زندان به شدت کاهش می یابد..

در ادامه این مراسم پروانه نیک مرام مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز عنوان ‌کرد: باید به سمت فرهنگ مهارت آموزی حرکت کنیم و این موضوع مهم را در دستور کار قرار دهیم.
مدیرکل تعاون و رفاه استان کهگیلویه و بویر احمد افزود؛ اشتغال موفق و ایجاد جهش در تولید منوط به ترویج فرهنگ مهارت آموزی خواهد بود.
نیک مرام عنوان کرد: امروزبانویی کاردان و موفق و با تجربه و از جنس همکاران بر ای تصدی فنی و حرفه ای استان معرفی شده که این موضوع خود نشان دهنده توجه ویژه وزارت تعاون به مدیریت زنان و یکی از بانوان موفق این استان خواهد بود است.

وی با تقدیر از همه کسانی که در انتصاب این بانوی موفق نقش داشتند تصریح کرد: توجه به بانوان باعث شکوفایی استعدادهای مدیریتی بانوان خواهد شد.

در ادامه نیز فرج اله راد با تقدیر از همه بزرگان و مسوولان هم استان بیان کرد: مهارت آموزی به نوبه خود باعث تقویت اشتغال و تولید کشور و استان خواهد شد .
وی از مجموعه وزارت تعاون در استان خواست تا خانم اسدی را در هر مقطعی همراهی کنند.
فاطمه اسدی با اشاره به سابقه کاری خود در سازمان فنی و حرفه ای گفت: از تمام توان خود برای پیشبرد اهداف سازمان خود بهره خواهیم برد.
وی با تقدیر از رییس سازمان فنی و حرفه ای گفت: امیدوارم که بتوانیم این فرصت محکی برای توان مدیریتی بانوان باشد.
وی گفت: مسوولیت فنی و حرفه ای استان امانتی در دست ماست که تلاش خواهیم کرد با تمام توان وارد میدان کار شویم.
وی گفت: فنی و حرفه ای با کمترین امکانات در روستاها به فعالیت می پردازد.
وی تاکید کرد: مهارت و ایجاد اشتغال پایدار از مهم ترین مزایای این سازمان است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت