پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 اردیبهشت 1399 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 76576

به کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات عید فطر مسافرت نکنید /ورود خودروهای با پلاک غیربومی ممنوع!

هیچگونه خدماتی به مسافران در کهگیلویه و بویراحمد داده نمی شود.

صدای جنوب:

مسئولان و مردم کهگیلویه و بویراحمد اعلام کردند به دلیل وضعیت نگران کننده استان های همجوار بویژه خوزستان در تعطیلات عید فطر پذیرایی نمی کنند.

حسین کلانتری استاندار استان گفت:سلامتی مردم برای ما مهم است و  در تعطیلات عید فطر محدودیت هایی ایجاد خواهیم کرد.

علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه نیز امروز در نشست شورای سلامت از محدودیت‌های کرونایی در شهرستان خبر داد.

اتابک گفت: وضعیت کرونایی استان‌های همجوار و مراودات به شهرستان ایجاب می‌کند یکسری محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی در راستای مقابله با این ویروس در دستور کار قرار گیرد.

اتابک افزود: برای جلوگیری از پیک جدید کرونا ممنوعیت ورود خودروهای پلاک غیر بومی، محدودیت تردد در سطح شهر، مسدود شدن اماکن تفریحی و ممنوعیت مناطق گردشگری اعمال خواهد شد.

رئیس شورای سلامت کهگیلویه گفت: تعزیرات، اتاق اصناف و شبکه بهداشت در سطح شهر صنوف را وادار به رعایت پروتکل بهداشتی کنند و صنوف متخلف پلمب شود.

وی از مردم خواست به خاطر حفظ سلامتی خود و جامعه از استان‌های همجوار مهمان نپذیرند.

اتابک با بیان اینکه کویید ۱۹ با زیرکی جاهایی را مورد حمله قرار می‌دهد که کسی فکرش را نمی‌کند، افزود: در حالی که پیش‌بینی می‌شد با گرم شدن هوا این ویروس کمتر شود اما می‌بینیم در استان‌های همجوار با وجود گرما شرایط به گونه دیگری رقم خورده است.

وی ادامه داد: این ویروس پرستاران و کادر درمانی بخش‌های دیگر را بیشتر از بخش کرونا درگیر خود کرده است.

اتابک تعطیلات عید فطر را یادآور شد و گفت: با شروع تعطیلات خطر ورود گردشگران شهرستان را تهدید می‌کند جلوگیری از این وضعیت مستلزم همکاری مردم و اعمال اقدامات بازدارنده از سوی دستگاه‌هاست که بار دیگر با روحیه جهادی و پرتحرک وارد عمل شویم.

وی نقش سازمان‌های مردم نهاد در آگاه‌سازی مردم را مهم خواند و افزود: سمن بلادشاپور بدون چشمداشتی در مقابله با ویروس همکاری داشت.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: اگر خودمراقبتی تبدیل به فرهنگ شود هر کس خود را در قبال خانواده و جامعه مسؤول می‌داند و بی‌خیال کرونا نمی‌شود.

شهردار یاسوج نیز با اعلام تعطیلی تمامی پارکها و تفرج گاه ها تاکید کرد به هیچ مسافری خدمات نخواهیم داد.

بسیاری از شهروندان نیز در گفت وگو با خبرنگار صدای جنوب در دهدشت ضمن اعلام نگرانی از ورود مسافران استان هایی چون خوزستان و بوشهر خواستار محدودیت قاطع و جلوگیری از ورود مسافران این استان ها شدند.

آنها همچنین اگرچه مهمانپذیری را سنت حسنه خود می‌دانند اما تاکید می کنند در تعطیلات پیش رو از هیچ مسافری میزبانی نخواهند کرد.

گزارش:حمیده تابش نژاد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت