پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 خرداد 1399 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 76627

حفظ سلامت منابع آب بدون هیچگونه ملاحظه کاری/شناسایی تهدیدات زیست محیطی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز جلسه کارگروه حفاظت کیفی منابع آب استان به میزبانی شرکت آبفای استان برگزار شد.

صدای جنوب؛
به گزارش صدای جنوب به نقل ازروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز جلسه کارگروه حفاظت کیفی منابع آب استان به میزبانی شرکت آبفای استان برگزار شد.
در این جلسه که به ریاست فیض اله پاسره مدیرعامل شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد و با حضور نمایندگان عضو کارگروه از شرکت هاسی آبفا، آب منطقه ای، ادارات کل منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد اعضاء به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون آلاینده های زیست محیطی و چگونگی حفاظت از منابع آبی پرداختند و درباره نکات مهم بحث و تبادل نظر شد.
فیض اله پاسره در این نشست اظهار کرد: اعضاء کارگروه حفاظت کیفی از منابع آبی استان می بایست با جدیت و بدون از هرگونه ملاحظه کاری نسبت به حفاظت از منابع آبی ومقابله با آلاینده های زیست محیطی و همچنین وضع الزامات مورد نیاز اقدام نماید.
رییس کارگروه حفاظت کیفی منابع آبی استان افزود: با توجه به نام گذاری سال ۱۳۹۹ به نام سال جهش تولید و همچنین فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در این سال تغییر محسوسی در زندگی مردم ایجاد شود بنا بر این به طرح‌های ارسالی به کارگروه که جنبه سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی و تولیدی داشته باشد با مدنظر داشتن شعار سال و در راستای اجرایی نمودن شعار سال با ملاحظات حفاظت از کیفیت منابع آبی کمک شایانی خواهد شد.
پاسره عنوان کرد: اعضاء کارگروه درماه آتی با بررسی میدانی از منابع آبی سراسر استان، وضعیت کلیه منابع آبی و آلاینده های مجاور و اطراف منابع را مورد بازدید قرار دهند و تهدیدات زیست محیطی منابع را بررسی و تصمیمات مقتضی را در راستای حفاظت از آنان اتخاذ نمایند.
وی تصریح کرد: مصوبات کار گروه حفاظت کیفی منابع آب باید در راستای حفظ محیط زیست،حفاظت از منابع آب، بهداشت محیط ،حفظ اکوسیستم های آبی و سلامت مردم باشد.
پاسره یادآور شد: در راستای حفظ محیط زیست و توسعه پایدار، مصوبات این کار گروه به دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان جهت کمک به تصمیم گیری ها در خصوص طرح های زیر بنایی ارسال خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت