پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 خرداد 1399 ساعت 14:03:: شناسه خبر: 76645

تقدیر شورای اداری استان از نمایندگان استان در مجلس دهم/توصیه تاجگردون به همگرایی تا نگاه اجرایی هاشمی پور به کهگیلویه

طی حرکتی ابتکاری در نشست شورای اداری استان از نمایندگان استان در مجلس دهم تقدیر شد که زارعی نماینده بویراحمد و دنا غایب بزرگ این برنامه بود.

صدای جنوب:

طی حرکتی ابتکاری در نشست شورای اداری استان از نمایندگان استان در مجلس دهم تقدیر شد که زارعی نماینده بویراحمد و دنا غایب بزرگ این برنامه بود.

در نشست امروز شورای اداری استان در حرکتی ابتکارانه از نمایندگان استان در مجلس دهم تقدیر شد که غیبت غلام‌محمد زارعی از نکات حاشیه‌ای این برنامه بود.

احد جمالی در همین خصوص گفت: با توجه به اینکه دوره ۴ساله مجلس تمام شده تصمیم گرفتیم از خدمتگزاران مردم در خانه ملت تقدیر و تشکر کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همکاری و همراهی نمایندگان استان با دولت روحانی در عرصه سلامت و طرح جامع نظام سلامت و بحث پیشگیری و مبارزه با کرونا قابل تقدیر است.

در ادامه غلام‌رضا تاجگردون ضمن تقدیر و تشکر از مسوولان استان خصوصا استاندار، به انتقادها از مجلس دهم اشاره کرد و گفت: حسن نیت رهبری و تدبیر ایشان کشور را به جلو حرکت داد و امیدواریم هر کدام با هر نگاه سیاسی و نقدی که داریم به کشور کمک کنیم.

نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: در جمهوری اسلامی به دلیل کج بودن سلیقه‌ها فراموش می‌کنیم چگونه ادامه دهنده خدمت دیگران باشیم و اگر در هر سمتی منصوب شویم باید از صفر شروع کنیم.

وی با بیان اینکه تودیع و معارفه‌ها مانند مشعلی است که دست به دست می‌شود، گفت: هر کداممان این مشعل را گرفتیم و بالا رفتیم نباید زیاد خرابکاری کنیم که نفر بعدی اذیت شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در استان فراموش نکنیم پایداری خدمت باید ادامه داشته باشد برخی موارد رسانه‌ای و سطحی و فضای مجازی نباید ذهن همه را مخدوش کند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: کار من برنامه و بودجه است طرح‌های ملی استان که در پیوست قانون رفته قرار نیست تعطیل شود و بخوابد شما به عنوان قوه مجریه باید فراموش نکنید این پروژه‌ها در هر صورت متعلق به دولت است

وی با بیان اینکه همگرایی‌ها در استان مورد توجه باشد از نماینده ولی‌فقیه خواست مانع پیش داوری‌ها شویم که حرکت رو به جلوی استان را کند می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه با عنایت مردم مجددا توفیق دارم وکیل و خادم مردم بودم اما تشکر می کنم از کسانی که ۸ سال گذشته در کنار ما بودند و همراه دو نماینده دیگر به رشد استان کمک کنیم.

در ادامه عدل هاشمی‌پور از مبارزه‌ها برای شکست کرونا تشکر کرد و گفت:یک انسان اجرایی هستم و مزاحمتی برای هیچ کدام از شما مدیران ایجاد نکردم به مدیرکلی زنگ نزدم که مدیر دفترت کیست و یا چرا در فلان اداره نیروهایی که دارید از حامیان من نیست!

وی ادامه داد: اگر در انتخابات شکست خوردم که آن را می‌پذیرم به دلیل همین فرهنگ بوده است اگر این نبود سرنوشت جور دیگری بود اگر به فکر کارهای زیربنایی بودیم وضعیت اشتغال و جامعه اینگونه نبود.

وی با اشاره به نگاه سردسیری و گرمسیری گفت: چرا باید چنین نگاه‌هایی در استان ما باشد استان ما استاندارد دارد لذا نباید چنین نگاهی باشد.

وی با اشاره به پروژه‌های حوزه انتخابیه در بخش‌های مختلف گفت: ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد پروژه خصوصی و دولتی از پتروشیمی گرفته تا شبکه بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه‌ام در حال اجرا است من دنبال چنین کارهایی بودم و عشقم هم همین موارد بود.

وی کنایه‌ای به نماینده بویراحمد و دنا زد و گفت: در این دو ماه خیلی‌ها رفتند و نشستند اما من این کار را نکردم و تا همین دیروز دنبال کارها و پروژه حوزه انتخابیه‌ام بودم.

وی با اشاره به رونق پتروشیمی‌های حوزه انتخابیه گفت: متاسفانه هنوز عده‌ای به دنبال یاس و ناامیدی هستند. من به هیچ وزیری زنگ نزدم که فلان فرماندار و مدیرکل را برایم عوض کن اما التماس کردم که جوانی از استانم را به کار گیرند، دنبال این کارا و پروژه‌ها بودم و تمام که شود دیگر به این عرصه ورود پیدا نمی‌کنم.

وی با اشاره به اینکه اخلاق در بین سیاسیون گم شده خطاب به نماینده ولی‌فقیه گفت که به این حوزه ورود پیدا کنند.

هاشمی‌پور با بیان اینکه هر جایی که نیاز به کمک بود از دو نماینده استان خصوصا تاجگردون کمک می‌گرفتم، افزود: کاری به این نداشتیم که از چه جناح و نگاه سیاسی است.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه گفت: از شکست احتمالی هراس نداشتم و ندارم و کمرم هم خم نشده است مزاحمتی هم ایجاد نکردم که بخواهم حلالیت بطلبم.

اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تقدیر از نمایندگان مجلس گفت: هرسه نفر را دعوت کردیم شاید آقای زارعی در مسافرت بودند و نیامدند اما از دو نفری که احترام گذاشتند و آمدند تشکر می‌کنم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت