پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 خرداد 1399 ساعت 14:03:: شناسه خبر: 77057

سرگرد عنبریان رئیس کلانتری ۱۱ علی آباد فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران شد.

طی حکمی از سوی سردار فرماندهی محترم انتظامی استان سرگرد علی عنبریان به سمت رئیس کلانتری ۱۱ علی آباد فرمانده انتظامی شهرستان گچساران منصوب گردید.

صدای جنوب؛

مراسم تکریم و معارفه رئیس کلانتری ۱۱ علی آباد فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران ( سرگرد علی عنبریان)درسالن اجتماعات کلانتری ۱۱ این ‌شهرستان با حضور فرمانده انتظامی شهرستان ،ریاست حفا و جانشین عقیدتی سیاسی و جمعی از معاونین شهرستان برگزار گردید.
در این جلسه طی حکمی از سوی سردار فرماندهی محترم انتظامی استان سرگرد علی عنبریان به سمت رئیس کلانتری ۱۱ علی آباد فرمانده انتظامی شهرستان گچساران منصوب گردید. در حاشیه ی این جلسه فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ سیدمحمد موسوی با اهدای لوح تقدیر از زحمات بی شائبه ی سرهنگ دوم احمد محمودی در مدت تصدی گری ایشان تقدیر و قدردانی نمود و در این جلسه حکم انتصاب سرگرد علی عنبریان نیز توسط سرهنگ ۲ فرهمند قرائت و توسط فرمانده انتظامی شهرستان تقدیم وی گردید. و برای نامبرده آرزوی موفقیت و تلاش مضاعف در جهت خدمت رسانی به مردم در ظل توجهات الهی و عنایات حضرت ولی عصر را خواهان و خواستار شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در خاتمه اظهار کرد: کسانی که در این نظام مقدس دارای مسئولیت بوده‌اند باید این نکته را مدنظر داشته باشند که هنگام خدمت و چه در کسوت بازنشستگی ولایی بوده و بمانند و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند بنابراین هرزمان که اراده باشد آماده خدمت به مردم باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت