پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 فروردین 1395 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 771

کارشناس ارشد داوری اعلام کرد:

تلخ ترین و شیرین ترین خاطره در سال ۹۴ از نگاه هوشنگ نصیرزاده

هوشنگ نصیر زاده کارشناس برجسته داوری، امضاء قرارداد بین ایران و کشورهای ۱+۵ شیرین ترین خاطره و حادثه منا را تلخ ترین خاطره در سال گذشته دانست.

 

thumbmaker.php

به گزارش «صدای جنوب» به نقل از «عصر بهبهان» هوشنگ نصیرزاده کارشناس مطرح داوری ، مدرس دوره های مدیریت فوتبال کشور و رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال ضمن تبریک سال جدید به همه هموطنان،  در خصوص شیرین ترین خاطره خود در سال ۱۳۹۴ گفت : به نظرم امضاء قرارداد برنامه جامع اقدام مشترک یعنی برجام بین ایران و کشورهای ۱+۵ شیرین ترین خاطره از سال گذشته برای من محسوب میشود .
وی حادثه منا را تلخ ترین خاطره در سال گذشته دانست و افزود : تلخ ترین خاطره در سالی که گذشت مربوط به حادثه تلخ منا که با بی کفایتی دولت ضعیف سعودی اتفاق افتاد برای من بوده است.
گفتنی است هوشنگ نصیرزاده اهل بهبهان است که تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در شهرهای سوسنگرد، اهواز و مسجد سلیمان گذراند و لیسانس مدیریت دولتی  ،  ۴ مدرک بین‌المللی از فیفا در زمینه مدیریت ساختار تشکیلات فوتبال و اداره باشگاه‌هاست.
وی از سال ۱۳۶۱ داوری را در خوزستان با درجه سه شروع کرد و در سال ۱۳۷۶ با درجه ملی، داوری را کنار گذاشت و از آن پس به عنوان کارشناس امور داوری و حقوقی فوتبال شناخته می‌شود. از سال ۱۳۷۸ به عنوان مدرس دوره‌های مدیریت فوتبال با فدراسیون همکاری کرده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت