پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 خرداد 1399 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 77131

بزرگترین مجتمع تفریحی،ورزشی جنوب کشور مردادماه افتتاح می شود

مجتمع بین المللی هتل تفریحی، ورزشی آزادی باقری بزرگترین مجتمع تفریحی،ورزشی جنوب کشور مردادماه افتتاح می شود.

صدای جنوب:

مجتمع بین المللی هتل تفریحی، ورزشی آزادی باقری در سال ۱۳۸۷ کلنگ زنی شد. این پروژه هم اکنون آماده بهره برداری است که ۱۴۸۵۰ مترمربع زیربنای مفید با سرمایه گذاری ۶۷۰ میلیارد ریال دارد که تنها یک میلیارد و نهصد و سی میلیون تومان آن تسهیلات از طریق بانک تجارت است و مابقی توسط سرمایه شخصی سهامداران تامین اعتبار شده است.
مجتمع بین المللی هتل تفریحی، ورزشی آزادی باقری در حال حاضر ۲۲۵۰ میلیارد ریال ارزش این مجتمع عظیم میباشد و به واسطه افتتاح آن ۱۸۰ شغل مستقیم در سه شیفت کاری ایجاد می شود و این به جز اشتغال غیر مستقیمی است که به واسطه تحرک در بخش های گردشگری و ورزشی و تفریحی استان ایجاد شده و باعث رشد صنعت توریسم استان خواهد شد .
این مجتمع در ۴ بخش هتل ، ورزشی و رفاهی و تفریحی ایجاد شده که مکمل یکدیگرند و امکان ارائه خدمات مختلف را یکجا به گردشگران داخلی وخارجی به ویژه گردشگران خارجی فراهم آورده و موجب تحرک و گسترش رویدادهای ورزشی، گردشگری و توریسم ورزشی خواهد شد.
این مجتمع بر بام یاسوج بامنحصربه فرد ترین چشم انداز و مشرف بر کوههای سر به فلک کشیده زاگرس جنوبی و جنگل های بلوط و رودخانه همیشه خروشان بشار احداث شده است.
بخشی از مزیت های ویژه مجتمع بین المللی هتل تفریحی، ورزشی آزادی باقری:
الف – بخش ورزشی
مجتمع بین المللی هتل تفریحی، ورزشی آزادی باقری با فراهم آوری زیرساخت های مختلف ورزشی، امکانات ویژه ای را برای بهره مندی عموم وعلل خصوص ورزشکاران محلی، ملی و بین المللی ایجاد کرده است. بخشی از امکانات ورزشی این مجتمع برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم آمده است که موجبات ایجاد و توسعه رشته های ورزشی مختلف را به وجود آورده و سایر ادوات و دستگاههای ورزشی مجتمع نیز به گونه ای است که امکان میزبانی مسابقات ملی و بین المللی را به استان و پایتخت طبیعت ایران می دهد و همچنین این مجتمع نقش مهمی را در جذب عموم‌مردم علل خصوص توریسم ورزشی ایفا خواهد کرد.
لازم به ذکر است کلیه دستگاهها و سیستم اتوماسیون مجتمع کاملا هوشمند بوده و به صورت یکپارچه سرویس دهی می نمایند .
بخشی از امکانات ورزشی مجتمع بین المللی هتل تفریحی، ورزشی آزادی باقری به شرح ذیل است:
۱- استخر کودکان برای اولین بار در استان
۲- استخر بزرگسالان با سیستم موزیک ، سیستم تسویه اوزون زن ، سیستم هواساز مطبوع و چیلر و …..
۳- سونا خشک و مرطوب، جکوزی و اولین مجموعه آب درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد
۴- اولین سالن ماساژ استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار سالنهای استخر
۵- بزرگترین سالن بیلیارد استان کهگیلویه و بویراحمد با میزهای استاندارد ایتالیایی
۶- سالن صخره نوردی در استان کهگیلویه و بویراحمد که امکان راه اندازی و توسعه این رشته ورزشی را در استان فراهم می آورد
۷- منحصر به فرد ترین سالن بدنسازی استان کهگیلویه و بویراحمد که تمامی تجهیزات ورزشی آن از برندهای مطرحی چون پالس انگلیس و ماتریکس آمریکا تامین شده است
۸- اولین سالن بولینگ استان کهگیلویه و بویراحمد با چهار خط که از برند برونزویک آمریکا تامین شده است
۹- سالن ایروبیک بانوان
۱۰- سالن های چند منظوره مجهز برای رشته های ورزشی مانند کشتی و تمامی رشته های رزمی ………..

ب- بخش هتل
مرکز استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد که به پایتخت طبیعت ایران شهره است و جدیدا نیز مقصد جدید گردشگری در جنوب کشور نام گرفته است برای پذیرایی از مهمانان خود بخصوص گردشگران خارجی به ظرفیتی در خور در حوزه اقامتگاهی نیاز دارد که مجتمع بین المللی هتل تفریحی، ورزشی آزادی باقری تا حدودی این ظرفیت را ایجاد کرده است. بخش هتل مجتمع با اتاق ها و سوئیت های مجلل و سالن همایش در کنار رستوران ها و سالن های ورزشی، فضای بی نظیری را برای اقامت گردشگران و برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی فراهم آورده است.
این بخش شامل موارد زیر است:
۱- ۱۶ سوئیت مجلل
۲- ۱۴ اتاق مجهز با منظره طبیعت بی نظیر شهر یاسوج
۳- سالن همایش و جلسات با ظرفیت ۲۲۰ نفر

ج- بخش رفاهی
بخش رفاهی و رستورانی مجتمع بین المللی هتل تفریحی، ورزشی آزادی باقری نیز همچون دیگر بخش های آن امکانات بینظیری مثل رستوران گردان، شهربازی استاندارد، کافی شاپ و… را شامل می شود که هم مکمل دیگر بخش های مجموعه است و هم امکانات بی نظیری را برای گردشگران پایتخت طبیعت ایران فراهم می آورد. رستوران های این مجموعه ظرفیت پذیرایی از ۲۲۰ نفر را به صورت همزمان دارد.
در این بخش امکانات و خدمات زیر راه اندازی شده است:
۱- رستوران گردان با منظره بی نظیر مشرف بر شهر یاسوج و رودخانه بشار که برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده است.
۲- رستوران vip
۳- رستوران سنتی
۴- کافی شاپ
۴- اولین شهربازی سرپوشیده و استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد

این مجتمع با بهره گیری از نیرو های متخصص توانسته با دستگاههای بروز و هوشمند سرویس دهی بدون وقفه را به مراجعین ارایه نماید که این سرویسها در زیر سایه امنیت سیستم های مداربسته فوق پیشرفته و همچنین سیستم های اعلام و اطفای حریق اطمینان خاطری در خور شان مراجعین ارایه نماید .

سیستم نورپردازی داخلی و محوطه کاملا منحصر بفرد بوده و زیبایی خاصی به چشم انداز شهر یاسوج هدیه کرده است .
لازم به ذکر است که تنها رستوران گردان با قابلیت آسانسور شیشه ای به دید به مناظر مقابل مجموعه و همچنین سیستم برق اضطراری آنلاین از ویژگیهای خاص و بالقوه مجتمع می باشد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت