پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 خرداد 1399 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 77172

افتتاح پروژه های عظیم شبکه ملی اطلاعات با حضور رئیس جمهور و وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات

پروژه های بزرگ شبکه ملی اطلاعات با حضور رئیس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و حضور ویدئو کنفرانسی مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سراسر کشور به بهره برداری رسید. به گزارش  خبرنگار صدای جنوب  به نقل روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناور ی اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد، این مراسم […]

پروژه های بزرگ شبکه ملی اطلاعات با حضور رئیس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و حضور ویدئو کنفرانسی مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب  به نقل روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناور ی اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد، این مراسم در روز پنجشنبه ۸ خرداد ماه بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور همه مسئولین حوزه فاوا در سراسر کشور برگزار شد.

بر پایه این گزارش، پروژه بزرگ مرکز داده با اعتبار ریالی ۸۰۰ میلیون ریال و اعتبار ارزی ۵۸ میلیون یورو با هدف تأمین زیرساخت های فناوری اطلاعاتی مورد نیاز برای ارائه خدمات عمومی در کشور افتتاح شد.

همچنین از دیگر پروژه های افتتاح شده می توان به پروزه خدمات ابری زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۸۵۰۰ میلیارد ریال و با هدف تأمین زیرساخت های فناوری اطلاعاتی کشور اشاره کرد.

در ادامه این مراسم از پروژه هرخانه ایرانی یک تلویزیون اینترنتی با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال و با هدف ارتقاء سهم محتوای داخلی در سبد مصرفی کاربران و با ظرفیت ۵ میلیون مشترک جدید تا پایان سال ۱۳۹۹ رونمایی شد.

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت