پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 خرداد 1399 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 77257

فرمانده سپاه ناحیه لنده خبر داد:

تامین اعتبار ۴۰۰ میلیون ریالی شبکه آب شهرک شهید رجایی شهرستان لنده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده از تامین اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی برای رفع مشکلات تامین آب آشامیدنی ساکنین شهرک شهید رجایی لنده به همت بسیج سازندگی سپاه فتح خبرداد.

صدای جنوب

سرگرد پاسدار  اسفندیار مختاری در گفت و گو با خبرنگار صدای جنوب ، با اشاره به درخواست جمعی زیادی از ساکنین شهرک شهید رجایی لنده در خصوص مشکلات تامین شبکه اصلی آب زمین های بالا دست این شهرک به خصوص در آستانه فصل تابستان گفت: مشکل مشروحه پیگیری و در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با حمایت فرماندهی سپاه فتح و بسیج سازندگی سپاه فتح مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال برای خرید لوله ۳اینچ تامین اعتبار شد که با همت و تلاش بسیج سازندگی استان ۴۰۰متر لوله مورد نیاز از طریق کارخانه خریداری و به زودی به شهرستان منتقل خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: انتظار داریم شرکت آب و فاضلاب شهرستان لنده نسبت به جانمایی و اجرای شبکه گذاری این لوله ها در شهرک شهید رجایی هرچه سریعتر اقدام کند تا در فصل تابستان شاهد رفع مشکلات شهروندان باشیم.

مختاری تاکیدکرد: بسیج و سپاه به عنوان خادمین مردم در هر حوزه ای که احساس شود کاری از عهده آن ها بر می آید ورود می کند و در این راه یار و مددکار ادارات نیز خواهیم بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت