پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1399 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 77386

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دانشگاه علوم پزشکی در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نظارت دقیق و روزانه داشته باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد بر نظارت دقیق دانشگاه علوم پزشکی در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا تاکید کرد.

صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد بر نظارت دقیق دانشگاه علوم پزشکی در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد.

سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست ویدئو کنفرانس اعضای ستاد استانی مدیریت و پیشگیری مقابله با ویروس کرونا با روحانی رئیس جمهور، اظهار داشت: با توجه به اینکه ویروس کرونا هنوز در سراسر جهان، ایران و به تبع آن در کهگیلویه و بویراحمد پایان نیافته است باید تمامی اقشار جامعه، سازمان ها، صنوف و…سبک زندگی خود را با کرونا وفق دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همانگونه که در طول سال گذشته بازرسان بهداشت حرفه ای با هرگونه تخلفات عدم رعایت مسائل بهداشتی از سوی واحد صنفی برخورد می کردند اکنون نیز باتوجه به ویروس کرونا نوع و تعداد تخلفات افزایش پیدا کرده و می طلبد بازرسان بهداشت و محیط در برخورد با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این خصوص برنامه ریزی دقیق داشته و با متخلفان به صورت جدی برخورد کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی نظارت دقیق و مستمر بر این امر را در دستور کار خود قرار دهد.

صمیمی افزود: باید در راستای پیشگیری از کرونا ویروس در استان از طریق اطلاع رسانی و آموزش اقدامات موثری انجام داد.

وی گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا از امروز مساجد با اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله برای نمازهای یومیه بازگشایی می شوند.

صمیمی بیان کرد: همچنین پاساژها نیز از امروز بدون محدودیت زمانی و با رعایت پروتکل ها  به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از همکاری خوب مردم استان در عمل به توصیه‌ های وزارت بهداشت قدردانی نمود و گفت: علی رغم بافت عشیره ای و آداب و رسوم استان مردم از حضور در تجمعات خودداری می کنند.

صمیمی بیان کرد: برخورد مناسب مردم در مقابله با این ویروس از جمله حفظ آرامش و عدم هجوم بردن به مراکز خرید یا هر حرکت نامتعارف دیگر نشان دهنده اعتماد بالای آنها به مجموعه حاکمیت، دولت، رسانه ملی و به ویژه جامعه پزشکی و پرستاری است.

وی تاکید کرد: میزان خرید مردم و مراجعه آنها به بازار نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی نکرده و کالاهای مورد نیاز مردم به نسبت نیاز آنها قابل تامین است.

معاون استاندار، اظهار داشت: ویروس کرونا موجب تغییر و تحولات بسیار مهمی در تمامی ساختارهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شده و ما نیز باید خودمان را با این ساختارها، سازگار کنیم.

پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز در این نشست، اظهارداشت: در حال حاضر ۱۴ بیمار کرونایی در استان بستری است و بیمار بدحال کرونایی در ICU نداریم.

وی عنوان کرد: وضعیت کرونا در ۶ شهرستان این استان سفید و در دو شهرستان زرد است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت