پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آبان 1395 ساعت 10:08:: شناسه خبر: 7743

هشدار امام جمعه چرام به مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد

بر این جاده بدون شانه و خطرناک اگر کار اساسی صورت نگیرد مجبوریم در هفته‌های آینده، انتقاد شدید از این وضعیت داشته باشیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه چرام، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهارداشت: در ابتدای انقلاب و در زمان حکومت دولت موقت با هدف وادار کردن آمریکا به استرداد شاه و اموال ملت ایران، دانشجویان تصمیم به اشغال سفارت آمریکا گرفتند.

به گزارش صدای جنوب ،حجت‌الاسلام سیدنورالله افشارعنوان کرد: دانشجویانی از دانشگاه‌های تهران گرد هم آمدند، سفارت آمریکا را تصرف کامل کردند و امام خمینی(ره) این حرکت را انقلاب دوم نامید و از این حرکت حمایت کرد.

وی با بیان اینکه مهندس بازرگان دو روز بعد از تسخیر سفارت آمریکا، استعفای خود را از نخست وزیری دولت موقت به امام(ره) تقدیم کرد، گفت: امروز با کارشکنی‌های آمریکا با حرکت‌های انقلابی در دنیا، متوجه خباثت ذاتی آنها شده‌ایم.

افشار تصریح کرد: امسال ۱۳ آبان یعنی انقلاب دوم با شعار مرگ بر آمریکا در چرام گرامی‌ داشته می‌شود واقشارمختلف مردم حضور می یابند.

خطیب جمعه چرام ادامه داد: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر نظام سلطه و مرگ بر سیاست‌های استعماری آمریکا، مثل حمایت از رژیم صهیونیستی و تضعیف حرکت‌های انقلابی و ضد استعماری.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تذکری به اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: پیرو چند بار ارتباط با مدیرکل محترم در هفته گذشته، اگر وضعیت جاده چرام به دهدشت به همین وضعیت پیش رود و کار اساسی برای حفظ جان مردم بر این جاده بدون شانه و خطرناک صورت نگیرد مجبوریم در هفته‌های آینده، انتقاد شدید از این وضعیت داشته باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت