پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 خرداد 1399 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 77525

گزارش آیین تکریم و معارفه مدیران اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه

آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان امروز با حضور امام جمعه،  مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.

صدای جنوب:

آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان امروز با حضور امام جمعه،  مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام افتخاری در این مراسم با اشاره به اینکه کهگیلویه از دیرباز مهد تمدن و فرهنگ بود، اظهار داشت: این شهرستان منبع تغذیه فکری و معنوی بوده و بزرگانی را تحویل جامعه داده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز اما تاثیرات متناسب با ظرفیت نخبگانی که در کهگیلویه داریم نیست و می‌بایست یکسری کارها انجام شود.

وی با بیان اینکه اقدامات راهبردی در حوزه فرهنگ اهمیت دارد، اضافه کرد:
هم اندیشی و تفکر برای استفاده از ظرفیت موجود و اقدام عاجل برای توسعه فرهنگی در این شهرستان ضرورت دارد.

وی از رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه خواست تاثیرگذاری دینی را به قوت ادامه دهد.

حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی‌پور اظهار داشت: هیچ مدیری نباید دلخوش به صندلی مدیریت باشد.

رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در واکنش به رویکرد جوانگرایی در انتصابات گفت: مخالف برداشتن بار سنگین از مسؤولیت هستم چرا که معتقدم هر کسی توان کاری دارد اگر برکنار شود مورد کم لطفی واقع شده است.

وی با اشاره به عملکرد دو ساله خود در این شهرستان گفت: مسؤولان هیأت‌ها، مساجد، مداحان و..گواه‌اند از روزی که وارد تبلیغات اسلامی کهگیلویه شدم بینی و بین الله با تمام قدرت کار کردم شب و روز برایم معنا نداشت و تعطیلات نداشتم.

نعمتی‌پور با بیان اینکه در تعطیلات ۱۶ روزه نوروز حتی یک روز اداره را رها نکردم، ادامه داد: همیشه نیم ساعت قبل از کارمندان در محل کار حاضر بودم.

نعمتی‌پور اضافه کرد: در طول مدت دو سال احساس خستگی یا ابراز مریضی و ضعف جسمانی نداشتم پرتوان و پرقدرت کار کردم کارکرد بنده را مردم، هیأتی‌ها و مسجدی‌ها می‌دانند.

وی اضافه کرد: انتصاب بنده در سال ۹۷ همزمان با چهلم انقلاب بود با همه توان همکاری همکارانم ۲۰جلسه با نخبگان، فرهیختگان، بازنشستگان و…با موضوع انقلاب برگزار کردم.

وی گفت: گفتمان‌هایی با موضوع تبیین گام دوم انقلاب با دعوت از اساتید قم برگزار و افزون بر یکهزار جلد کتاب با این مضمون در مساجد توزیع کردم.

نعمتی‌پور اقدامات پیشگیری از کرونا را یادآور شد و افزود: با ورود کرونا دو هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی و بسته‌های معیشتی به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

همچنین حجت‌الاسلام سید علی ولایتی‌نسب با بیان اینکه به کیفیت خدمت در منطقه نگاه می‌کنم، افزود: مدیران فرهنگی نباید به بن بست بخورند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: برای این صندلی کسی را واسطه قرار ندادم بلکه با اصرار و پاسخ به لطف دیگران اینجا آمدم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت