پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 خرداد 1399 ساعت 01:03:: شناسه خبر: 77545

آغازعملیات آسفالت خیابان اصلی شهرک فجر لنده/قدردانی شهردار لنده: تلاش برای خدمت ادامه دارد+تصاویر

امروزه رسانه به عنوان یکی از مهمترین ابزار توسعه جامعه محسوب می شود که تاثیرگذاری آن در رفع مشکلات و موانع سد راه مردم با همیاری و همکاری مسئولان از جمله مهمترین رسالت های خبری اصحاب رسانه است که می تواند در جامعه شاهد آثار آن باشیم.

صدای جنوب

امروزه رسانه ها از تاثیرگذارترین اقشار در جامعه هستند که با به چالش کشیدن مسائل اجتماعی، عمرانی، گردشگری، فرهنگی، سیاسی و سایر موضوعات نقش مهمی در رفع موانع سد راه و حل بیشتر مسائل بحران زا در جامعه دارند به طوری که مسئولان مربوطه را موظف به پاسخگویی می کنند که این پاسخگو کردن باعث افزایش اعتماد عمومی نسبت به عملکرد مسئولان خواهد شد.

 

تهیه گزارشات و مستندات از مطالبات به حق مردمی و انشار آن در این پایگاه خبری به همراه درج جوابیه های ادارات متولی باعث شده است تا این رسانه در بین مردم به عنوان یکی از سرمایه های اجتماعی قلمداد شود چرا که ماحصل این اعتماد کمک به اقشار نیازمند در طی سال های گذشته و رفع مشکلات حوزه خدمات شهری، عمرانی، توسعه ای، اجتماعی و فرهنگی بوده است.

 

در راستای تاثیرگذاری این رسانه در پی انتشار گزارشات و خبرهای متعدد در خصوص مطالبات و مشکلات شهری شهروندان در شهر لنده و تاثیرگذاری در پیگیری و به نتیجه رساندن اخبار امروز نیز شاهد تحقق یکی دیگر از مطالبات مردمی به همت همین رسانه هستیم.

 

تهیه چندین خبر و گزارش در خصوص وضعیت نامناسب آسفالت ورودی شهر لنده از سمت شهرستان بهمئی و گلایه های متعدد شهروندان در شهرک فجر لنده باعث شد تا شهردار و اعضای محترم شورای شهر لنده این مهم را به عنوان یک مطالبه عمومی در دستور کار خویش در راستای نهضت آسفالت قرار دهند و عملیات اجرایی آسفالت ان از روز گذشته شروع شده است.

 

مختار مشهدی زاده نیز در همین رابطه با قدردانی از تلاش ها و پیگیری های رسانه ای گفت: رسانه به عنوان یکی از تاثیرگذارترین قشرها در جامعه است که مطالبه گری آن باعث حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت می شود.

 

وی افزود: از پیگیری ها و تلاش های خوب رسانه ها در بیان مطالبات و دغدغه شهروندان در همراهی این رسانه در پوشش عملکرد شهرداری لنده قدردانی می کنم.

 

شهردار لنده تصریح کرد: در راستای نهضت آسفالت شهر لنده امروز نیز شاهد تحقق یکی دیگر از مطالبات به حق مردم در شهرک فجر و روکش آسفالت خیابان اصلی این شهرک به سمت شهرستان بهمئی و روستاهای بخش مرکزی هستیم.

 

وی افزود: امروز بیش از هفتاد هزار متر زیرسازی و حجم اجرای آسفالت در شهر لنده و شهرک های الحاقی از جمله شهرک فجر را در دستور کار داریم که این میزان به شراط فراهم شدن مصالح نیز  در آینده قطعا افزایش خواهد یافت.

 

مشهدی زاده گفت:یکی از نقاطی که هم مهمترین مطالبات مردمی و هم جاده بین شهرستانی است بحث خیابان اصلی شهرک فجر بود که طی سال های گذشته و به دلیل خط انتقال شبکه آب و سایر ادارات خدمات رسان کار تردد شهروندان را در این یک و نیم کلیومتر سخت کرده بود همین خیابان بود که امروز در ادامه نهضت آسفالت شهرداری این کار صورت گرفت خواهد گرفت.

 

 

وی تاکیدکرد: امیدواریم روکش این آسفالت که یکی از مهمترین مطالبات مردمی بود با بهترین کیفیت به پایان برسد و شاهد رضایت مندی شهروندان در این خیابان باشیم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت