پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 خرداد 1399 ساعت 14:03:: شناسه خبر: 77651

همزمان با رزمایش کشوری برکت امام خمینی«ره»صورت گرفت:

آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستای دره بید لوداب

فیض اله پاسره در این آیین با گرامی داشت سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی اظهار کرد: مفتخریم که در سال جهش تولید آیین افتتاح پروژه آبرسانی دره بید لوداب هستیم.

صدای جنوب:

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز همزمان با رزمایش کشوری برکت امام خمینی( ره )آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستای دره بید لوداب انجام شد.
فیض اله پاسره در این آیین با گرامی داشت سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی اظهار کرد: مفتخریم که در سال جهش تولید آیین افتتاح پروژه آبرسانی دره بید لوداب هستیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی در مشارکت در اجرای این طرح آبرسانی بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد تعداد ۲۵پروژه آبرسانی با جمعیت هدف ۲۲هزار نفر با هدف تامین آب ۵۵روستا با مشارکت بنیاد برکت تعریف شد.
وی یادآور شد: برای اجرای سیستم های آبرسانی به روستاهای هدف زیرساخت هایی شامل ۱۳۵کیلومتر خط انتقال و لوله گذاری،احداث ۱۷بلب مخزن ذخیره آب با ظرفیت ۵۵هزار مترمکعب و با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال ایجاد و آماده بهره برداری می باشد.
پاسره عنوان کرد: پروژه آبرسانی به دره بید لوداب به نمایندگی از ۲۵پروژه آبرسانی در تمامی نقاط استان به بهره برداری رسید.
وی یاد آور شد: در پروژه آبرسانی دره بید لوداب که آب شرب ۴۵خانوار را تامین می کند ، مخزن ۱۰۰متر مکعبی، یک کیلومتر خط انتقال،۳٫۶کیلومتر شبکه توزیع با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد ریال اجرا و انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پایان با تقدیر از تلاش های بی شائبه مدیران و کارکنان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام به جهت مشارکت در تامین اعتبار این پروژه و سایر پروژه های آبرسانی استان کهگیلویه و بویر احمد بیان کرد: امیدواریم که این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت