پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 خرداد 1399 ساعت 20:03:: شناسه خبر: 77691

افتتاح فرماندهی انتظامی بخش موگرمون در لنده/سردار انصاری: ارتقای شاخص های امنیتی در کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: نیروی انتظامی با حفظ اقتدار خود در حوزه های امنیتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دفاع از دستاوردهای نظام و انقلاب ثابت قدم خواهد ماند.

صدای جنوب

با حضور سردار انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد، فرماندار، اعضای شورای تامین و اداری شهرستان لنده فرماندهی انتظامی بخش موگرمون از توبع شهرستان لنده در روستای شیتاب مرکز این بخش افتتاح شد.

 

در این مراسم ابتدا سرگرد فرزین جمشیدی با ارائه گزارشی از روند و فعالیت های منطقه انتظامی شهرستان لنده گفت: آنچه امروز برای ما به عنوان یکی از مهمترین سرمایه های اجتماعی محسوب می شود بحث اعتماد مردم به نیروی انتظامی است.

 

وی تاکیدکرد: فرزندان ملت در ناجا به طور شبانه روز در حال خدمت بی منت به ملتی هستند که ارزش و قدر و منزلت خادمین خود را در نیروی انتظامی می دانند و نیروی انتظامی با تقدیم هزاران شهید گل گون کفن در مزرها و داخل کشور در حال تامین امنیت فراگیر مردم است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان لنده تصریح کرد: از زمان تبدیل شدن دهستان موگرمون به بخش بحث ارتقای سطح امنیتی این بخش تحت عنوان فرماندهی انتظامی بخش موگرمون یکی از دغدغه های مردم و مسئولان استانی در نیروی انتظامی بود که امروز با حمایت های فرماندهی محترم انتظامی استان سردار انصاری این مهم تحقق یافت و شاهد افتتاح فرماندهی انتظایم بخش موگرمون هستیم.

 

وی اظهارکرد: با راه اندازی فرماندهی انتظامی این بخش شاهد کاهش رفع مشکلات مردم  و کاهش تردد مردم بخش به مرکز شهرستان هستیم که امیدواریم با استقرار و افتتاح فرماندهی انتظامی این بخش شاهد صلح و سازش بیشتر مردم در این بخش با همدیگر و تعامل و همکاری بیشتر با فرمانده انتظایم این بخش باشیم.

 

در ادامه نیز سردار انصاری با قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای افتتاح فرماندهی انتظامی بخش موگرمون گفت:بهترین ماموریت ما در نیروی انتظامی دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: رسالت اصلی مبارزه بی امان با جرم و جنایت است و امنیت امروز جامعه زمانی پایدار و مقاوم می شود که حضور مردم پر رنگ باشد و تمام مجموعه های دولتی نیز برای ارتقای امنیت مردم بسیج شود.

 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: نیروی انتظامی با حفظ اقتدار خود در حوزه های امنیتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دفاع از دستاوردهای نظام و انقلاب ثابت قدم خواهد ماند.

 

وی گفت: مهمترین سرمایه ما در ناجا بحث اعتماد مردم به فرزندان خود در نیروی انتظامی است که به عنوان بهترین سرمایه برای ما تلقی می شود.

 

سردار انصاری گفت: امیدواریم با راه اندازی فرماندهی انتظامی بخش موگرمون شاهد تحقق خدمات ارزشمند پلیس به شهروندان به خصوص شهروندان این بخش که عمدتا روستایی هستند باشیم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت