پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 خرداد 1399 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 77729

مراسم سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در لنده برگزار شد

مراسم سی یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در لنده برگزار شد.

صدای جنوب

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) وقیام ۱۵خرداد گفت: انقلاب اسلامی ما ریشه در قیام خونین پانزده خرداد دارد و در این راه امام خمینی(ره) آغاز گر قیامی شد که در قرن خود به عنوان یکی از پدیده های قرن محسوب شده است.

وی گفت:شخصیت امام خمینی (ره) نه تنها در کشور بلکه در تمام جهان به عنوان یک شخصیت شناخته شده است به طوری که مقام معظم رهبری فرمودند:امام خمینی(ره) یک شخصیت همیشه زنده است که حقیقتا این چنین است.

امام جمعه لنده تصریح کرد:امام راحل عارفی مجتهد، رهبری مردم دار، مبارزی نستوه، یک شخصیت ممتاز جهانی در مبارزه با استکبار جهانی بود و همین ویژگی ها باعث جهانی شدن شخصیت ایشان شده است.

وی تاکیدکرد:قیام پانزده خرداد خط سرخ عاشورای حسینی و آغاز گر انقلاب خمینی بوده است که این روز مهم یکی از عوامل مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.

محمودی اصل گفت:امامی که حامی و یاری گر محرومان و مستکبران بود و مخالف کاخ نشینی بود و همواره ساده زیستی را در زندگی خویش داشته است و آنچیزی که باعث نادیده گرفتن حقوق محرومین شده است همین اشرافی‌گری مسولان است.

وی گفت:حقوق های نجومی و نادیده گرفتن حقوق محرومین ظام به این انقلاب است چرا که در زمان بحران و حادثه برای کشور تنها همین محرومین و کوخ نشین ها هستند که یاری گر انقلاب هستند.

امام جمعه لنده گفت:باید مبنای تفکر ما وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) است که باید مد نظر آحاد جامعه قرار گیرد.

وی گفت:منفعت طلبی برخی و عدم تبعیت از وصایای امام راحل عامل انحطاط جامعه است که همین انحرافات باعث سیلی خوردن ملت خواهد شد که الحمدالله تا به امروز با انتخاب مقام معظم رهبری کوچکترین مشکلی پیش نیامده است.

محمودی اصل تاکید کرد:به کوری چشم دشمنان امروز شاهد تحقق و گسترش انقلاب در خارج از مرز های هستیم که مستکبرین عالم فکرش را هم نمی کردند شاهد جوشش مردم هستیم.

وی گفت:نظام اسلامی ما و بیمه آن را باید در گردنه های سخت دید که ملت ما به معنای واقعی پشت انقلاب خویش ایستادند که آخرین نمونه آن همین مواسات و کمک های مومنانه در بحث کرونا است.

امام جمعه لنده گفت:حرکت پنج کشتی ما به ونزوئلا نشان از اوج اقتدار و عزت ملی است که تمام معادلات جهانی را برهم زده است که این نیز نشان از افول روز افزون آمریکا است.

وی گفت:تفکر انقلابی و جهادی مد نظر امام راحل امروز در نیروهای مسلح ما حاکم است. با تبعیت از امام خامنه ای مدظله‌العالی در حال افزایش است.

خطیب جمعه لنده گفت: شهادت سردار سلیمانی و خون مقدس این سردار عاشورایی تمام مستکبرین عالم را گرفته و ملت های جهان به تاسی از رشادت ها و فداکاری های سردار سلیمانی و گفتمان انقلاب اسلامی به شدت در حال گسترش است.

وی افزود:حضور میلیونی آمریکایی ها در خیابان های این کشور و ظلم ستیزی و تبعیض نژادی دولت این کشور را چنان محکوم می کنند که تمام عالم به خوبی در حال مشاهده است.

وی گفت:انتصاب شایسته مقام معظم رهبری بعد از امام راحل باعث شده است تا امروز پنج دهه از انقلاب در مسیر حرکت امام راحل بوده است که انتخاب ایشان باعث شد تا از گردنه های سخت عبور کنیم.

محمودی اصل گفت: فاصله گرفتن برخی خواص از اصول و ارزش ها و آرمان های انقلاب و امام و رهبری باعث شد تا برخی فتنه ها در کشور ایجاد شود.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: برای یاری مکتب حق همه ما سرباز اسلام و انقلاب و رهبری هستیم و تا به ثمر رسیدن اهداف انقلاب کوتاهی نخواهیم کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت