پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 خرداد 1399 ساعت 22:03:: شناسه خبر: 77848

تداوم رزمایش کمک مومنانه در بام نفت ایران /وقتی همدلی همچنان ادامه دارد

رزمایش کمک مومنانه،تاکنون ۶ هزار و ۱۵۰ بسته معیشتی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است.

صدای جنوب؛

رزمایش کمک مومنانه همزمان با نیمه شعبان در شهرستان گچساران آغاز شد،با این‌حال ادامه رزمایش کمک مومنانه و همدلی با نیازمندان به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد.
پس از گذشت ۱۰روز از ماه مبارک رمضان، برگزاری رزمایش کمک مومنانه در شهرستان نفتخیز گچساران کماکان ادامه دارد و به نظر می‌رسد همچنان باید شاهد همدلی میان مردم، سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی برای توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان باشیم.
رزمایش کمک مومنانه همزمان با نیمه شعبان در شهرستان گچساران آغاز شد با این‌حال ادامه رزمایش کمک مومنانه و همدلی با نیازمندان به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد.
سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در خصوص سومین مرحله از این رزمایش گفت:پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان مبنی بر رزمایش کمک مومنانه،تاکنون ۶ هزار و ۱۵۰ بسته معیشتی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است.
وی افزود:بنابراین امروز به طور رسمی شاهد سومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران هستیم که با توزیع یک هزار و ۳۳۰ بسته معیشتی(ارزش هر بسته ۲ میلیون و ۸۰۰هزار ریال)  با همکاری ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) و گروه های جهادی در این شهرستان کلید خورد.
نورایی نسب درادامه تصریح کرد: این بسته های معیشتی شامل ۱۰ کیلو برنج ، ۴ کیلو گوشت مرغ ، ۲ عدد روغن ، یک عدد رب گوجه ،دو بسته ماکارونی و دو بسته حبوبات است که ان شاءالله در مراحل بعدی نیز تمامی نیازمندان و جامعه هدف شناسایی شده شهرستان که هفت هزارو ۵۰۰نفر هستند، تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار خواهند گرفت.
رهبر انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا،تاکید کردند و در همین راستا طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان این شهرستان با مشارکت بسیج ناحیه گچساران، موسسات خیریه،موکب های اربعین،هیات های مذهبی و گروه های جهادی از نیمه شعبان در این شهرستان کلید خورد که همچنان توسط ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه خواهد داشت.
 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت