پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 خرداد 1399 ساعت 22:03:: شناسه خبر: 77852

اعلام وضعیت قرمز در گچساران

با این تفاسیر تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان گچساران به ۱۱۳مورد افزایش یافته است.

 

صدای جنوب؛

جلسه فوق العاده ستاد مقابله با کرونا در گچساران با حضور جمعی از مسئولین با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا در سالن جلسات بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه تصمیماتی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان ، فعالیت صنوف پر ریسک و همچنین پارک ها ، بوستان ها و نحوه فعالیت ادارات دولتی گرفته می شود که فرماندار گچساران از تعطیلی اماکن تفریحی،پارکها،بوستانها،سالن‌های غذا خوری، تالارها، سالن‌های ورزشی، قبرستان‌ها، گیم نت‌ها و همچنین اعمال محدودیت های جدید خبر می دهد.
خوانپایه در این جلسه با اشاره به شناسایی ۲۳مورد جدید مبتلا به کرونا در این شهرستان گفت:متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون این تعداد افزایش بیمار کرونایی در این شهرستان بی سابقه بوده است که مسافرت افراد به استان های همجوار از جمله عوامل افزایش ابتلا به کرونا در این شهرستان بوده است.
فرماندار گچساران در ادمه افزود:بنابراین از مردم خوب شهرستان گچساران تقاضا می شود پروتکل های بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از وسایل شخصی بویژه ماسک را جدی بگیرند و حتی الامکان از سفرهای غیر ضرور بویژه به مناطق آلوده پرهیز کنند.
وی در ادامه تصریح کرد:باید توجه داشته باشیم که مهمترین اقدام و پیشگیری در بحث کرونا همان مبحث قرنطینه و در خانه ماندن است و شهروندان باید از حضور در مراسماتی همچون عروسی ها،عزاداری ها و نیز حضور در اماکن عمومی به شدت پرهیز کنند.
خوانپایه در ادامه گفت:تا مدتی پیش شهرستان گچساران به جهت همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی از لحاظ ابتلای به کرونا ویروس در وضعیت سفید قرار داشت، اما متاسفانه این روزها با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا که تا دیروز به ۱۱۱نفر هم رسیده بود در وضعیت قرمز به سر می برد.
در پایان این جلسه نیز آرین غلامیان با اشاره به اینکه کار نمونه برداری از افراد مشکوک در این شهرستان  افزایش خواهد یافت گفت: مرکز قرنطینه بیماران کرونایی در گچساران دوباره راه اندازی می‌شود وافرادی که جواب تست آن‌ها مثبت باشد در خانه یا مرکزقرنطینه این شهرستان تحت مراقبت قرار می‌گیرند.
این در حالی است که عصر امروز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در چهاردهمین روز از خرداد ماه ۹۹ را اینگونه اعلام می کند ؛شمار مبتلایان به کرونای استان به ۷۶۶ بیمار رسید که مبتلایان جدید دو بیمار مرد در شهرستان گچساران، سه بیمار مرد و سه بیمار زن در شهرستان بویراحمد و سه بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان کهگیلویه هستند.
با این تفاسیر تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان گچساران به ۱۱۳مورد افزایش یافته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت