پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 خرداد 1399 ساعت 13:03:: شناسه خبر: 77876

اعلام وضعیت قرمز در بهمئی باتوجه به افزایش مبتلایان به کرونا

به دلیل افزایش آمار مبتلایان به کرونا و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم فرماندار بهمئی وضعیت این شهرستان را قرمز اعلام کرد.

صدای جنوب:

فرماندار بهمئی از افزایش و تشدید محدودیت‌ها در برگزاری برنامه‌ها و مراسم ها دراین شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

سنایی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحرانی بودن اوضاع در برخی شهر‌های همجوار، شهروندان بهمئی از شرکت در مراسم ها، جشن‌ها و سفر‌های غیر ضرور و تردد‌های بی مورد به این شهرها تا اطلاع ثانوی بپرهیزند.

حکمت الله سنایی با بیان اینکه به منظور حفظ سلامت شهروندان و با توجه به شیوع کرونا، بیشتر برنامه‌ها در شهرستان بهمئی لغو شده و اقامتگاه‌ها و مناطق گردشگری هم تعطیل هستند افزود: کنترل ورودی شهر، جلوگیری از رفت و آمد‌ها به داخل شهر و اعلام توصیه‌های مکرر وزارت بهداشت برای فرهنگ سازی در این مورد، از جمله اقدامات انجام شده برای پیشگیری از انتشار کرونا ویروس است.

گفتنی است روز گذشته با اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، ۱۰ مورد از تست‌ کرونای اهالی منطقه گچ بلند در فاصله ۷ کیلومتری شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در ۲۴ ساعت اخیر مثبت اعلام شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت