پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 خرداد 1399 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 77914

۱۵ خرداد ماه ۹۹/ شناسایی۳۱ مورد جدید مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در پانزدهمین روز از خرداد ماه ۹۹ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

صدای جنوب :

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در پانزدهمین روز از خرداد ماه ۹۹ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از ۲۳۰ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه یاسوج، ۳۱ مورد مثبت گزارش شده است.

وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به ۷۹۷ بیمار رسید که مبتلایان جدید هشت بیمار مرد و ۱۱ بیمار زن در شهرستان گچساران، چهار بیمار مرد و پنج بیمار زن در شهرستان بویراحمد و دو بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان دنا می باشد.

🔹دکتر یزدانپناه یادآور شد: ۱۰ بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده داشته و چهار بیمار طی روز های گذشته به کرمان، شیراز، گناوه و ایرانشهر سیستان و بلوچستان سفر کرده اند .

🔹دکتر یزدانپناه افزود: حفظ فاصله اجتماعی، عدم حضور در هر گونه مراسم، استفاده از مواد ضد عفونی کننده در مکان های عمومی و محل کار، رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استفاده از وسایل نقلیه عمومی، پمپ بنزین و مراجعه به نانوایی، ادارات دولتی، فروشگاه های موادغذایی و سایر اصناف ضروری بوده و عاجزانه خواهش می کنیم مردم بیماری را جدی بگیرند.

🔹سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به بازگشایی دانشگاه ها در تاریخ ١٧ خرداد رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی حدود ٢ متر برای دانشجویان و اساتید لازم است. همچنین مطب ها، درمانگاه ها و کلینیک های خصوصی و دولتی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل خواهند شد.

🔹وی اذعان داشت: کوچکترین اشتباه و غفلت منجر به اتفاق های ناخوشایندی خواهد شد، کرونا کوچک و بزرگ یا پیر و جوان نمی شناسد و باید آگاهانه رفتار کنیم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت