پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 خرداد 1399 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 77997

ایجاد بازار فروش و اشتغال‌زایی برای بانوان استان از مهم‌ترین برنامه امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل محترم زنان و خانواده در دیدار با رییس محترم سازمان برنامه و بودجه در رابطه با تامین اعتبار جهت اجرایی سازی سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان توسط دستگاههای اجرایی استان و همچنین پیگیری پیش بینی تامین اعتبار برای پارک بانوان ۸ شهرستان و پارک کودک و بازارچه صنایع دستی مرکز استان و […]

مدیرکل محترم زنان و خانواده در دیدار با رییس محترم سازمان برنامه و بودجه در رابطه با تامین اعتبار جهت اجرایی سازی سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان توسط دستگاههای اجرایی استان و همچنین پیگیری پیش بینی تامین اعتبار برای پارک بانوان ۸ شهرستان و پارک کودک و بازارچه صنایع دستی مرکز استان و شهرستانها

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب از یاسوج مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست با مسئولان برنامه و بودجه استان گفت:تلاش‌داریم زمینه عرضه تولیدات زنان توانمند این استان در بازار های داخلی و خارجی فراهم شود.

نادیا صداقت گفت: در سال های اخیر زمینه حضور زنان در عرصه تولید و معرفی دستاوردهایشان بیش از پیش فراهم شده و دولت بر حمایت همه جانبه از آن ها تاکید دارد.

وی  اضافه  کرد  ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال زایی بانوان بخصوص زنان سرپرست خانواده ها از مهم ترین برنامه های امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.

 خانم صداقت اذعان کرد :دست بافت های زنان عشایر کهگیلویه و بویراحمد باکیفیت، ظریف و دقیق است و بدون تردید مشاغل خانگی و صنایع دستی زنان استان حمایت می شوند تا به درآمد پایدار و تولید ثروت منجر شوند.

 مدیر کل زنان و خانواده استانداری خاطر نشان کرد: ایجاد بازار فروش و اشتغال‌زایی برای بانوان استان از مهم‌ترین برنامه امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.

وی باتوجه به شیوع   ویروس کرونا و راکد شدن  فعالیت  زنان توانمند  در استان و متضرر شدن این زنان  از جهت تولیدات خود  نیاز هست  ذستگاههای مرتبط و حمایت کننده این موضوع را در دستور کار خود  قرار دهند

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت