پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آبان 1395 ساعت 06:08:: شناسه خبر: 7811

در بازدید رئیس دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ مطرح شد:

مرمت و بازگشایی راه های عشایری شهرستان های کهگیلویه،چرام ولنده/شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به کمک عشایر امد/تصاویر

سعادت پیشه گفت:این دو دستگاه راهسازی باپیگیری نماینده مردم درمجلس ومساعدت عالی پور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب درچندماه آینده جاده های عشایری شهرستان های کهگیلویه،چرام ولنده را مرمت و بازگشایی می کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ به همراه رییس امورعشایری  از جاده عشایری ساورز و راه ارتباطی  سرفاریاب- طسوج بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت کاری آنها قرارگرفت.

به گزارش صدای جنوب،گودرزسعادت پیشه درگفتگوباخبرنگار صدای جنوب گفت:مردم، شایسته بهترین خدمات هستند وتلاش سردارهاشمی پور به عنوان خادم مردم ، کاستن ازمشکلات حوزه انتخابیه در بخش های مختلف است.

وی احداث و مرمت  جاده عشایری منطقه ساورز را گامی در کاهش مشکلات جامعه عشایری دانست که در فصول مختلف سال ازاین جاده تردد می کنند.

سعادت پیشه در ادمه گفت:این دو دستگاه راهسازی باپیگیری نماینده مردم درمجلس ومساعدت  عالی پور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب درچندماه آینده جاده های عشایری شهرستان های کهگیلویه،چرام ولنده را مرمت  و بازگشایی می کنند.

سعادت پیشه پیشرفت کاری جاده  طسوج را رضایت بخش دانست و افزود:با بهره برداری از این جاده در آینده نزدیک ،شاهدتوسعه این منطقه خوش آب و هوا و گردش پذیرخواهیم بود.
رئیس امور عشایر کهگیلویه نیز در این بازدید گفت: ۵۰ کیلومتر از جاده‌های عشایری سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده با همکاری شرکت نفت در حال بازگشایی است.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b2%db%b9_%db%b1%db%b5%db%b0%db%b8%db%b4%db%b0

سید خداداد اجتهادی  اظهار داشت: هم اکنون عملیات بازگشایی ۶ کیلومتر از ایل راه‌های عشایری منطقه طسوج چرام در حال انجام است.
اجتهادی بیان کرد: بازگشایی جاده‌های عشایری منطقه دلی مهرجان لنده و زیرگچ کهگیلویه نیز انجام خواهد شد.
وی افزود: بیش از ۳۰۰ خانوار عشایری از این راه‌ها برای کوچ ییلاق و قشلاق خود استفاده می‌کنند.
رئیس امور عشایر گفت: یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر جاده عشایری در کهگیلویه وجود دارد که به‌صورت مستمر باید ۹۰۰کیلومتر آن بازگشایی و مرمت شودکه تحولی عظیم به شمار می رود.
وی ابراز داشت: حدود ۱۱ هزار و ۱۲۰ خانوار عشایری با جمعیتی افزون بر ۷۰ هزار نفر در این استان ساکن هستند که از این تعداد بیش از ۶ هزار خانوار در شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده زندگی می‌کنند.

اجتهادی درپایان از توجه همه جانبه نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی به عشایر شهرستان ،قدردانی نمود.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b2%db%b9_%db%b1%db%b5%db%b0%db%b2%db%b1%db%b3%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b2%db%b9_%db%b1%db%b5%db%b0%db%b5%db%b1%db%b3%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b2%db%b9_%db%b1%db%b5%db%b3%db%b6%db%b0%db%b5

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت