پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 خرداد 1399 ساعت 23:03:: شناسه خبر: 78236

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

بانک ها با واحدهای تولیدی همکاری کنند/ضرورت راه اندازی گمرک تخصصی در استان

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر همکاری بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی تأکید کرد انتظار می‌رود در سالی که به‌نام جهش تولید مزین شده همه مدیران، دستگاه‌های اقتصادی، و شرکت‌های خدمات‌رسان نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات واحدهای کشاورزی، صنعتی و.. انجام دهند تا جهش تولید را شاهد باشیم.

صدای جنوب:

سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود در سالی که به‌نام جهش تولید مزین شده همه مدیران، دستگاه‌های اقتصادی، و شرکت‌های خدمات‌رسان نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات واحدهای کشاورزی، صنعتی و.. انجام دهند تا جهش تولید را شاهد باشیم.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رفع مشکلات واحدهای تولیدی در دستور کار این ستاد است، افزود: در نشست امروز موانع پیش‌روی، ۱۲ واحد که عمدتا در حوزه گردشگری بود بررسی شد و تلاش می‌کنیم با همکاری همه دستگاه‌ها مشکلات حل و اشتغال ایجاد شود.

وی در ادامه سخنان خود بر راه‌اندازی گمرک تخصصی در استان تأکید کرد و گفت: علی‌رغم نبود گمرک تخصصی، صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

این مسوول خاطرنشان کرد: از بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری انتظار داریم نهایت همکاری را با واحدهای تولیدی در سطح استان داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت