پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 خرداد 1399 ساعت 13:03:: شناسه خبر: 78407

قدردانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات سپاه در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی استان

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب  از یاسوج، حسین کلانتری در نشست محرومیت‌زدایی که با محوریت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با اشاره به اقدامات خوب سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی گفت: گرچه به لحاظ سازمانی سپاه در این خصوص مسئولیتی به عهده ندارد و وظیفه دولت است اما به خوبی این مهم را انجام […]

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب  از یاسوج، حسین کلانتری در نشست محرومیت‌زدایی که با محوریت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با اشاره به اقدامات خوب سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی گفت: گرچه به لحاظ سازمانی سپاه در این خصوص مسئولیتی به عهده ندارد و وظیفه دولت است اما به خوبی این مهم را انجام داده و ما آماده هم‌افزایی بیشتر با سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

استاندار ضمن قدردانی از اقدامات سپاه در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق و روستاهای استان گفت: سپاه در این راستا اقدامات و پروژه‌های خوبی در دست اجرا دارد که تامین آب شرب در روستاها جزء پروژه‌های اولویت‌دار است.

وی به معاون اقتصادی استانداری و رئیس سازمان برنامه و بودجه ماموریت داد ماهانه پیشرفت طرح‌های مشارکتی با سپاه را رصد و گزارش دهند همچنین مدیران موظف به همکاری با سپاه در راستای اجرای طرح‌های مشارکتی هستند.

کلانتری با بیان اینکه هدف ما رضایت‌مندی مردم از نظام جمهوری اسلامی است افزود: در همین دوره تحریم‌ها و مشکلات با تلاش دولت و همه مجموعه‌های نظام بیشترین خدمات و اقدامات انجام و از دورانی که پول زیادی بود بیشتر کار شد چرا که همه مدیران پای کار بودند..

وی جنگل و منابع طبیعی را از سرمایه‌های استان دانست و خاطرنشان کرد: برای نگهداری و حفاظت از این سرمایه بزرگ با مشارکت قرارگاه سپاه طرح‌ها و پروژه‌هایی در این خصوص تعریف شود.

کلانتری ادامه داد: در چند سال اخیر در حوزه منابع طبیعی تنها ۴۰ دستگاه دمنده بود اما در یک ماه اخیر  با رایزنی‌های صورت گرفته ۳۰۰ دمنده به استان اختصاص داده شد که با مشارکت مردم می‌توان بهره بیشتری از جنگل‌های استان برد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم حاضر به حفاظت از منابع طبیعی تا پای جان هستند، گفت: البرز زارعی جوان کوهنورد گچسارانی در حادثه آتش‌سوزی کوه‌های این شهرستان در حالی که در حال خاموش کردن آتش بود دچار سوختگی شد وی را به اصفهان اعزام کردیم.

وی با اشاره به اینکه روزانه پیگیر وضعیت این جوان هم‌استانی هستم، گفت: سازمان جنگل‌ها پای کار آمد و هزینه‌های درمان این جوان را پرداخت می‌کند.

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت