پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 خرداد 1399 ساعت 08:03:: شناسه خبر: 78503

اشتغال زایی جوانان و حمایت از طرح های کارآفرینی در کهگیلویه بزرگ محور دیدار حجت‌الاسلام موحد و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با محمد شریعتمداری وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی دیدار کرد.

صدای جنوب:

شب گذشته حجت الاسلام  سید محمد موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با محمد شریعتمداری وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی دیدار کرد.

در این دیدار سید محمد موحد با تاکید بر گستردگی جمعیتی شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: متاسفانه شرایط اشتغال برای جوانان در این منطقه و حوزه انتخابیه با توجه به افزایش آمار جوانان تحصیلکرده و فنی مساعد نیست.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با تاکید بر ظرفیتهای هلدینگ های زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خواستار استفاده از پتانسیل شرکتهای سرمایه گذاری و کمک به بحث اشغال زایی و همچنین حمایت از طرح های کارآفرینی در شهرستان های حوزه انتخابیه شد.

موحد تصریح کرد: در بعضی از شرایط بانک ها برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ، پروسه های زمانبری را تعریف می کنند و خواستار دستور وزیر برای تسهیل در پرداخت تسهیلات بانک های منتسب به آن وزارتخانه و صندوق کارآفرینی امید شد که با استقبال و دستورات لازم وزیر همراه بود.

شریعتمداری نیز در این دیدار با تشکر و قدردانی از پیگیری‌ها سید محمد موحد در اولین روزهای نمایندگی خود گفت: تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت های وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی در شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده خواهیم کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت