پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 خرداد 1399 ساعت 16:03:: شناسه خبر: 78551

۶۰ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۶۰ روستای این استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

صدای جنوب:

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۶۰ روستای این استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

جواد غلام‌پور ، اظهار داشت: ۶۰ روستای این استان با اعتبار هزینه شده ۲۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند که از این میزان اعتبار یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی و ۲۱ میلیارد تومان توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است.

وی یکی از شعارهای وزارت رتباطات و فناوری اطلاعات را «ایران هوشمند، اینده روشن، دسترزسی همگانی » عنوان کرد و افزود: ۳۱۲ سایت با دربرگیری یک هزار و ۳۴ روستا در تمام استان‌های کشور افتتاح و به بهره برداری می‌رسد که از این تعداد ۶۰ روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

غلام‌پور ابراز کرد: رونمایی از دسترسی یک هزار و ۳۴ روستا به شبکه ملی اطلاعات در راستای تداوم توسعه خدمات دیجیتال ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۲۴ خردادماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال بنام جهش تولید توسط مقام معظم رهبری، ادامه داد: این جهش جز با پشتوانه مردمی و مهیا ساختن بستر ارتباطی برای ایجاد کسب و کارهای نو از جمله روستائیان محقق نمی‌شود.

غلام‌پور بیان کرد:  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای نیل به اهداف برنامه ششم توسعه در نقاط محروم و کمتر توسعه یافته، از محل اعتبارات دولتی و خصوصی اقدام به دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت در یک هزار روستای کشور با مجری گری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: روستای شهنیز از توابع شهرستان مارگون به عنوان روستای نمونه برای برگزاری آئین افتتاح بهره مندی ۶۰ روستای استان از شبکه ملی اطلاعات تعیین شده است.تسنیم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت