پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 خرداد 1399 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 78585

پیام مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته جهادکشاورزی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان به مناسبت هفته جهادکشاورزی پیامی صادر کرد.

صدای جنوب:

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در پیامی فرارسیدن هفته جهادکشاورزی راتبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ابتدا درود میفرستم به روح پرفتوح امام راحل؛ موسس جهاد سازندگی و شهدای جهادگر و ایثارگران این مجموعه تلاشگر و تاثیر گذار .
جهاد سازندگی یادگار پرافتخار امام راحل رحمه الله علیه است و جهاد کشاورزی نیز رهرو همان فرهنگ جهادی و مدیریتی ولبیک گوی رهبرمعظم انقلاب است.
ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی (۲۱ لغایت ۲۷ خرداد) به خانواده بزرگ سازمان جهادکشاورزی و تولید کنندگان زحمتکش بخش کشاورزی باید گفت: داشتن شاخص ها و مولفه های مدیریتی فرهنگ مدیریت جهادی از ویژگی های برجسته و متمایز وزارت جهاد کشاورزی نسبت به سایر دستگاههاست.
افتخار آفرینی جهاد سازندگی در صحنه های بی بدیل پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سالهای دفاع مقدس و سپس خلق حماسه های عظیم و خالصانه در عمران و آبادانی کشور بعد از ۸ سال دفاع مقدس بویژه در دور افتاده ترین روستاها و مناطق صعب العبور و در دوره های بعدی؛ حرکت رو به پیشرفت بخش کشاورزی در بحث تامین امنیت غذایی و خودکفایی در تولید محصولات استراتژیک و غذای حلال مردم با بهره گیری از علوم روز و روشهای نوین فنی و مهندسی در مدیریت آب و خاک و امروزه نیز با درخشش در برگزاری رزمایش های مواساه مومنانه در جای جای کشور اسلامی ایران برای همگان روشن و مبرهن است.
قطعا مجموعه های فنی جهاد کشاورزی ودرکنارآن حوزه نمایندگی ولی فقیه باظرفیت های عقیدتی وفرهنگی خود در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) و بر پایه مبانی دینی و فرهنگ ناب اسلام محمدی و اقتصاد مقاومتی برای تحقق شعار جهش تولید،تمام توان خود را به کار خواهد گرفت و آینده ای روشن را رقم خواهد زد.

بر خود لازم می دانم از تلاش های جهادگونه کلیه همکاران مجموعه ستادی و مدیریت های شهرستانی و ادرات وابسته و پیوسته نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم و برای موفقیت بیش از پیش این عزیزان جهادگر دعا کنم.

اکبرظهرابی
مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت