پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 خرداد 1399 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 79015

نشست هم اندیشی تعدادی از اصحاب بسیج رسانه با دکتر نگین تاجی

به گزارش خبرنگار صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد جمعی از اعضای بسیج رسانه با دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان دیدار کردند. در این دیدار دکتر نگین تاجی با اظهار این که رأی دادگاه باید منصفانه و انصاف در آن رعایت شود، افزود: در […]

به گزارش خبرنگار صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد جمعی از اعضای بسیج رسانه با دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان دیدار کردند.

در این دیدار دکتر نگین تاجی با اظهار این که رأی دادگاه باید منصفانه و انصاف در آن رعایت شود، افزود: در همه ی آراء قضایی حقوق عامه نیز باید، مد نظر قرار گرفته شود.

رئیس کل دادگستری استان در خصوص رعایت قانون مداری در مطالب سایت های خبری اظهار کرد:  رسانه ها باید در جامعه حقیقت مدار و عدالت محور باشند و مطالب خود را بر اساس واقعیت و عدالت در سایت ها قرار داده و غیر از حقیقت و واقعیت چیزی در سایت ها بارگذاری نکنند.

مقام ارشد قضایی استان ضمن تأکید بر حفظ حقوق شهروندی گفت: رعایت حقوق شهروندان و خانواده های زندانیان ضروری و همواره مورد حمایت دستگاه قضایی می باشند و از خانواده های کم بضاعت فرد زندانی حمایت می شود.

وی افزود: دستگاه قضایی استان همیشه در راستای حفظ حقوق شهروندی پیشتاز بوده و در این راه در خط مقدم بوده ایم.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تحول در دستگاه قضایی را موجب ارائه ی نظریات علمی ،کاربردی حقوقی در دوره ی ریاست آیت الله رئیسی عنوان و اظهار کرد: در دوره ی تحول دستگاه قضایی استان جهت اتقان آراء طرح ها کلیدی و علمی بسیار خوبی به قوه قضائیه ارائه داده است و همه ی آنها در حال اجرا می باشند.

 دکتر نگین تاجی گفت: این طرح ها موجب افزایش دانش علمی و آگاهی قضات و همکاران اداری شده و در جلوگیری از اطاله دادرسی بسیار مفید می باشند.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه افزود: دستگاه قضایی استان به منظور اتقان آراء، اقدام به تشکیل کارگروهی با حضور وکلاء و قضات دادگستری نموده است که این کار گروه، آراء دادگاه ها را مورد بررسی قرار می دهند و کمبودها و نکات ضعف آراء قضایی بررسی می شوند.

دکتر حسن نگین تاجی با اشاره به این که قوه قضائیه با هدف نیل گام به گام به دادرسی الکترونیک ،اقدام به توسعه ی زیر ساخت های الکترونیک نموده است ،اظهار کرد: دستگاه قضایی استان از لحاظ عملکرد الکترونیک ۴ برابر افزایش خروجی دارد که این عمل خود، حرکت بسیار بزرگی در دستگاه قضایی استان می باشد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که جهت توسعه خدمات نظام در استان و خدمت به مردم ،رسانه می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد افزود: با رسانه هایی که  دنبال فضاسازی غیر واقعی باشند به شدت با آنها، برخورد خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به نکته که دستگاه قضایی همه ی نقدها را با جان دل می پذیرد، گفت: دستگاه قضایی همواره انتقاد پذیر بوده و چنانچه نقد سازنده ای در مورد دستگاه قضایی استان باشد آن را می پذیرد.

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت